"The men and the women read."

Fordítás:A férfiak és a nők olvasnak.

4 éve

12 hozzászólás


kingucy3

hogyan tudom megkülönböztetni az a" man" és "men "-t hallásban mert mind a kettőre csak men-t hallok ....mert ha azt mondom hogy The men and the women read /the man end the woman read ugyan azt hallom és itt nem lattok semmit amiből rajonnék h melyik többes szám és melyik nem ?

4 éve

Dujuci

A "men" az a többes szám. Csak egyes szám, harmadik személyben teszünk egy "s"-et az ige végére. A többes számban meg az összes többiben nem. Pl.: the man reads. the men read.

3 éve

Sutus

És ez miként kapcsolódik ahhoz, hogy a "the men and the women" és a "the man and the woman" is többesszámú alany, szóval sztári alakban jön utána az ige és hajszál pontosan ugyanúgy is hangzanak?:)

3 éve

RitaDorogh

A problémám megegyezik kinguci3 leírásával!

4 éve

I.Macleod

Szintén

4 éve

EszterZita

Itt lehet látni leírva, hogy men, de mikor hallás után kellett megkülönböztetni, nem tudtam.

4 éve

franciska.13

De ha hallásból kell leírni akkor mindig rosszat írok....

4 éve

peterfireka

Nem lehet értrni semmit!

3 éve

bubiszaszi

nemtudom

3 éve

MobilLord

Ok

9 hónapja

IvnLevente

igaz.

5 hónapja

zsolt775209

Mi utal a tobbeszamra, mert suerintem semmi ebben a mondatban. OMG, verry good job, thx, you leave the duolingo editor job.

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.