"Kırmızı bir elma"

Çeviri:Ein roter Apfel

September 9, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


ParisienBerliner

Kırmızı elma denseydi Der rote apfel olurdu. Kırmızı bir elmada ise sayı var. Ein gibi bir sayı olunca cümlede artikel olmaz. Der artikeli sifata ekleniyor, roter oluyor. Kelimenin artikeli das olsa rotes, die olsa rote olurdu.


bayiskele

renk körü olmaya karar verdim :)


humetin

Der Apfel ist rot - Elma kırmızı(dır). / Der rote Apfel


ErhanGkmen

Roter daha kırmızı anlamında degil mi? Neye göre rote,roter v.s oluyor?


humetin

Sıfat çekimi - dER Apfel - ein rotER Apfel


Gluslu0

einer rote apfel olur mu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.