"Алло, это Иван Чернов."

Çeviri:Alo, ben İvan Çernov.

September 9, 2018

14 Yorum
Tartışma kilitli.


bayram826754

Anlayamadım burda ben yok bu var burda bir yannislik var


cihankurtu1

Telefonda kendimizi tanıtırken "ben ....yım" demek için это 'yı kullanıyoruz. Bunu bir kalıp gibi düşünebilirsiniz.


Huseyn903920

Ben это dememi yani cumlede


hikmetilckty

Hayır öyle soylenmez o öyle yanlış bir kelime


irem787088

Ayn bu demek ben degil я ben это bu


ema728112

Allo demiller normal alo deyiler olarda bide ya ve eto ivan deyennin ozune qalan isdi isder eto der isder ya der o an ne osdiyirse o ikiside duzdu


nerm23

Это,я artık düzeltseniz bəzi səfləri yaxşı olar


Ilhame614327

Uje bu proqram esebimi oynadir.


MCLogo1

Алло, я Иван Чернов burda это değilde я olmalı


FatmaUzun15

Telefonda kendi tanıtmak için eto kullanılır


Sayal767537

Alyo yazdım meyerse alo olmalıymış sırf o yüzden yalnış çıktı yaa


Rvan858275

Burda ben yok nasil olur oyle?


Gulnar693755

Burda ben yokdur. это bu demek


hikmetilckty

Ya bu nasil bir saçmalık я yok ki orada

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.