1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Алло, это Иван Чернов."

"Алло, это Иван Чернов."

Çeviri:Alo, İvan Çernov konuşuyor.

September 9, 2018

18 Yorum


bayram826754

Anlayamadım burda ben yok bu var burda bir yannislik var


cihankurtu1

Telefonda kendimizi tanıtırken "ben ....yım" demek için это 'yı kullanıyoruz. Bunu bir kalıp gibi düşünebilirsiniz.


irem787088

Ayn bu demek ben degil я ben это bu


ema728112

Allo demiller normal alo deyiler olarda bide ya ve eto ivan deyennin ozune qalan isdi isder eto der isder ya der o an ne osdiyirse o ikiside duzdu


MCLogo1

Алло, я Иван Чернов burda это değilde я olmalı


FatmaUzun15

Telefonda kendi tanıtmak için eto kullanılır


Ssn976060

Bunda bur yalnışlık var


zehra559044

Neresi yanlış?


heyat850507

Burada axi зто yazilib я olmali idi


zehra559044

Yox. Telefonla danışanda ruslar это deyirler


elnur473776

Cümle yanlış yanlış yanlış это sözü ben diyil o dimek bakıyorum kelimelerin 100/70% yanlış


zehra559044

Yanlış değil. Telefondayken я yerine это kullanılıyor


Aysutac1

Burda ben yok. Kalbimi geri verin


ZehraAbdul7

Anlamadım это ben deyil amma buda yazılıb


lviyy286185

Kendisi yalnış öğretiyor ama bizde yalnis cevap gösteriyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.