1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Bu insan yiyor."

"Bu insan yiyor."

Çeviri:Этот человек ест.

September 9, 2018

12 Yorum


Emre509102

Neden это değil de этот??


Haggra

Этот eril, эта dişi ve это nötr isimleri nitelerken kullanılır.

Örnek:
- Этот человек ест.
- Эта женщина пьёт. (Bu kadın içer/içiyor.)
- Это яйцо не белое. (Bu yumurta beyaz değil.)


snglckmk

Sanırım insanları gösterirken "etot" varlıkları gösterirken "eto" kullanılıyor.


OrhunTalu

етот, он olan kelimeleri gosterirken kullaniriz, ето yu оно olan kelimelerde kullaniriz. Ingilizced There is... gibi dusunebilirsin. Yer ve durum gosterirken kullanilir.


AtaJuan

"Этот ест человек." olmamasinin sebebi nedir?


Luna111932

Bence biri Bu insan, yiyor. Digeri de bu, insan yiyor. Ama sevgili duolingomuz noktalama isaretlerine pek onem vermedigi icin tam anlayamiyoruz


mehmet431274

Neden kız elma yiyor derken "девочка ест яблоко" doğru oluyor da, bu insan yiyor derken " этот ест человек" olmuyor? America explain!


Saime205575

Çok saçma bir cümle olmuş


mehmet431274

Arkadaşlar bu insan yiyor zaten biraz ürkütücü bir cümle gibi gelmişti hemen paylaşmak üzere ss almıştım :). Şimdi fark ettim demeye çalıştığı şey bu insan (yemek) yiyor.


ciellandia

Kaosa bak djwkgleöxmeg


HakanAlpas1

Bu nasil bir cümle

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.