"Bu insan yiyor."

Çeviri:Этот человек ест.

September 9, 2018

16 Yorum
Tartışma kilitli.


Emre509102

Neden это değil de этот??


Haggra

Этот eril, эта dişi ve это nötr isimleri nitelerken kullanılır.

Örnek:
- Этот человек ест.
- Эта женщина пьёт. (Bu kadın içer/içiyor.)
- Это яйцо не белое. (Bu yumurta beyaz değil.)


Mustafaakm19

Peki "yemek" "em" değil mi? Neden burada "yest" kullanılıyor?


snglckmk

Sanırım insanları gösterirken "etot" varlıkları gösterirken "eto" kullanılıyor.


OrhunTalu

етот, он olan kelimeleri gosterirken kullaniriz, ето yu оно olan kelimelerde kullaniriz. Ingilizced There is... gibi dusunebilirsin. Yer ve durum gosterirken kullanilir.


AtaJuan

"Этот ест человек." olmamasinin sebebi nedir?


Luna111932

Bence biri Bu insan, yiyor. Digeri de bu, insan yiyor. Ama sevgili duolingomuz noktalama isaretlerine pek onem vermedigi icin tam anlayamiyoruz


mehmet431274

Arkadaşlar bu insan yiyor zaten biraz ürkütücü bir cümle gibi gelmişti hemen paylaşmak üzere ss almıştım :). Şimdi fark ettim demeye çalıştığı şey bu insan (yemek) yiyor.


Saime205575

Çok saçma bir cümle olmuş


mehmet431274

Neden kız elma yiyor derken "девочка ест яблоко" doğru oluyor da, bu insan yiyor derken " этот ест человек" olmuyor? America explain!


HakanAlpas1

Bu nasil bir cümle


nsbkrtl

Bu yerlerle ilgili sıkıntılıyım, az önce fiili ortaya aldık ama şimdi sona, fiilin yerini neye göre belirliyoruz?


ciellandia

Kaosa bak djwkgleöxmeg


SpartanScy

Virgül kullanılmalı: Bu insan, (yemek) yiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.