"Bu insan yiyor."

Çeviri:Этот человек ест.

September 9, 2018

5 Yorum


Emre509102

Neden это değil de этот??

September 9, 2018

snglckmk

Sanırım insanları gösterirken "etot" varlıkları gösterirken "eto" kullanılıyor.

October 5, 2018

OrhunTalu

етот, он olan kelimeleri gosterirken kullaniriz, ето yu оно olan kelimelerde kullaniriz. Ingilizced There is... gibi dusunebilirsin. Yer ve durum gosterirken kullanilir.

March 10, 2019

AtaJuan

"Этот ест человек." olmamasinin sebebi nedir?

January 2, 2019

Luna111932

Bence biri Bu insan, yiyor. Digeri de bu, insan yiyor. Ama sevgili duolingomuz noktalama isaretlerine pek onem vermedigi icin tam anlayamiyoruz

February 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.