"A boy and a girl eat."

Traducere:Un băiat și o fată mănâncă.

May 6, 2014

30 de comentarii
Această discuție este blocată.


swef

ar fi indicat ca dupa fiecare lectie sa introduceti si notiunile explicative de gramatica


fantomitzah

Poate inainte, nu dupa, nu? La cursurile initiale erau prezente mici explicatii, la cele prezente nu exista aceasta facilitate de a le adauga, dar poate in viitor va reveni. Intre timp, vom posta explicatii in cadul forumului de aici unde avem mai mult loc oricum. Urmariti discutiile care incep cu (EN).


toni.ghemes

Eu spun corect și îmi dă greșit


Dida634259

De ce nu introduceti si corectarea gramatica ?


Gheorghe496236

Pronunția este defectuoasă !


NICA306816

A nu se pronunta pa nu mai stiu ce sa fac cu aceasta profesoara cu pronuntarea


LenusIovan

Se aude foarte clar cum este pronuntat ,,eats" nu ,,eat"


zmde637

Un băiat și o fată mănâncă.


NicoFlav1

Nu am putut auzi pe eat!!!


MirautaNao

Se aude eats când spune si când scriu imi spune ca e greșit


NICA306816

A nu se pronunta pa


ErikaNasta1

Eu nu știu engelză


nuttela_sweet

De ce se scrie cu „eat„ dacă trebuie cu „eats„ ? Fiind că un baiat și o fata este persoana a treia singular. Unde este logica ?


AlexaGbr9

Tu vrei sa spui ca baiat= he si fata=she, iar la ele se pune eats. Nu! Este complet gresit. Trebuie sa le i ei impreuna adica " baiat si fata" si asa iese They! La care nu se pune eats, ci se pune eat.


Lucky8boy

E a 3 a plural deoarece spune asa : un baiat SI o fata . Adica verbul trebuie la a 3 a plural. Parca nu stiti ca asa e si in romana


Papucel72

De obicei, la plural nu se folosește "s" la final de cuvânt, cum e în cazul nostru "eat"


Driuca1

Păi, sunt două persoane, mai exact este subiect multiplu.... deci se ia ca fiind la plural, prin urmare este eat, nu eats.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.