Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"A boy and a girl eat."

Traducere:Un băiat și o fată mănâncă.

0
acum 4 ani

9 comentarii


swef
swef

ar fi indicat ca dupa fiecare lectie sa introduceti si notiunile explicative de gramatica

2
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Poate inainte, nu dupa, nu? La cursurile initiale erau prezente mici explicatii, la cele prezente nu exista aceasta facilitate de a le adauga, dar poate in viitor va reveni. Intre timp, vom posta explicatii in cadul forumului de aici unde avem mai mult loc oricum. Urmariti discutiile care incep cu (EN).

3
Răspundeacum 4 ani

AlinaAndre12

Da esti angajat laduolingo

1
Răspundeacum 2 ani

AndradaAnd3

a boy and girl eat

1
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Fiecare substantiv trebuie să aibă articolul lui (exact ca în română), nu pui unul comun.

2
Răspundeacum 3 ani

laviniabejenari

Da e adevarat

1
Răspundeacum 3 ani

CarmenAdri38572

Îmi place

1
Răspundeacum 1 an

nuttela_sweet

De ce se scrie cu „eat„ dacă trebuie cu „eats„ ? Fiind că un baiat și o fata este persoana a treia singular. Unde este logica ?

0
Răspundeacum 3 ani

Lucky8boy

E a 3 a plural deoarece spune asa : un baiat SI o fata . Adica verbul trebuie la a 3 a plural. Parca nu stiti ca asa e si in romana

1
Răspundeacum 1 an