Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You are popular."

Tłumaczenie:Jesteś popularny.

4 lata temu

2 komentarze


mamaMaja1

popularny i sławny to chyba znaczy to samo, dlaczego więc aplikacja nie zalicza "popular" jako sławny?

1 rok temu

Yola448704
Yola448704

Popularny i sławny może znaczyć to samo w języku polskim.

Natomiast w języku angielskim:

  • słowo popular odnosi się do ludzi, których się zna i lubi w małych środowiskach, takich jak klasa, szkoła, klub czy miasto.
  • słowo famous dotyczy ludzi sławnych na większą skalę, np. krajową lub międzynarodową.
2 miesiące temu

Powiązane dyskusje