A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tojást főz a konyhában."

Fordítás:She cooks an egg in the kitchen.

0
4 éve

5 hozzászólás


Lona08

nem tudni hány tojást főz., akkor mi a bánatnak az an??

2
Válasz4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert a megszámlálható főnevek előtt - ha nincs határozott névelő, vagy névmás - kötelező az a/an.

4
Válasz4 éve

Lona08

köszönöm

0
Válasz4 éve

Maminti.
Maminti.

Nincs mit :)

0
Válasz4 éve

Markusz04

de a többesszám miért jó????????

2
Válasz3 éve