1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim zamanım olursa ben den…

"Benim zamanım olursa ben denerim."

Çeviri:I try if I have time.

May 6, 2014

16 Yorum

Konu önem sırasına göre

cihat808538

İ try, when i have time. Neden olmadı

October 14, 2018

receptoklu

sen .ben denerim eğer benim zamanım yazmişsin. ama burda zamana sahip olursam demen gerekiyor have : sahip olmak

May 19, 2014

investorsy

İ try that i have time neden yanlis

June 28, 2014

hasanodac14

cumlede bir kosula baglilik var ama sizin cumlenizde if yok

June 30, 2014

HulyaCakka

if i have a time, i try neden kabul gormedi?

September 19, 2016

ermesev

bunun anlamı" ben denerim zamanım olursa " olmuyor mu cümlede ise eğer zamanım olursa denerim diyor ters gibi geldi bana

November 16, 2014

MacitSerhat

Bu cümle whenever lı nasıl olur

November 27, 2014

ErsinDogan

whenever neden olmuyor. kullanım şekli mi yanlış?

December 16, 2014

tamerb1245

if I have time I will try , kabul edilmedi

May 2, 2018

Mustafa461362

Sart cumlelerinde "If" her zaman başa gelir

September 29, 2018

ouz852109

If başa gelcek

January 17, 2019

Ersin728105

Neden önce ı have time değil

January 22, 2019

AnlRona

"if i have my time, i try" neden olmadı ki

July 18, 2019

ErdiTartar

"I try if my time" neden yanlış?

May 6, 2014

MHudayi

ben denerim eğer benim zaman demişsin doğrusu my time (benim zamanım) yerine i have time (zamanım var) olması lazım

August 6, 2014

ErgeGzde

'' if I have time, I try ''neden yanlış?

January 5, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.