1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim zamanım olursa ben den…

"Benim zamanım olursa ben denerim."

Çeviri:I try if I have time.

May 6, 2014

24 Yorum


ermesev

bunun anlamı" ben denerim zamanım olursa " olmuyor mu cümlede ise eğer zamanım olursa denerim diyor ters gibi geldi bana


MacitSerhat

Bu cümle whenever lı nasıl olur


ErsinDogan

whenever neden olmuyor. kullanım şekli mi yanlış?


zeyn_s

Whenever => "Ne zaman istersem" anlamına geliyor. Ancak cümle "zamanım olursa" olarak belirtmiş.Yani şartlı bir anlam var bu yğzden "if" kullanmalıyız,yani her zaman bu eylemi yapacağını değil belirli durumlarda yapabileceğini anlatıyor cümle.


tamerb1245

if I have time I will try , kabul edilmedi


cihat808538

İ try, when i have time. Neden olmadı


fisun250506

Ben de bilmiyorum


zeyn_s

Sizin dediğiniz "Zamanım olduğu zaman denerim" olarak çevriliyor Çevrilmesi gereken cümleye bakarsak "se,sa" şart kipi bulunmaktadır bu da "If" ile sağlanır.


Ersin728105

Neden önce ı have time değil


AnlRona

"if i have my time, i try" neden olmadı ki


zge360

İf ne anlamı katıyor?


xK1jg

"if" Cümleye eklendiğinde çelişki anlamı katar tam olarak anlamı "eğer"-dir


MahmutTunc14

Ben "If I have time I try " yazdım oldu


Kralakir12

If li cümlelerde if ilk basa gelmez mi? Duo


Crazyboyy

If yerine when kullandim olmadi?


ebru470901

İf I have time I try, oluyor


Hasan475193

If I have time, I try it. Neden yanlış


Bedia171172

I have time if I try olması gerekmiyor mu ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.