1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bebek henüz kaşık kullanamıy…

"Bebek henüz kaşık kullanamıyor."

Çeviri:The baby is not able to use a spoon yet.

May 6, 2014

8 Yorum


nazli417591

Use ile able to ikiside kullanma anlaminda veriyor.aciklayabilecek var mi? Tesekkurler simdiden....

May 19, 2016

Rftyklmz

The baby is not use a spoon yet. (Bebek henüz kaşık kullanmaz.) The baby is not able to use a spoon yet. (Bebek henüz kaşık kullanamıyor.) Bebeğin daha o yetiye kavuşmadığını belirtmek için able to kullanılmış.

September 3, 2016

enanasya

Şu zaman ögesinin (yet v.b.) nereye konacağını öğrenemedim gitti. Bazan en sona konuyor bazan ortalara bir yere.... Kuralı nedir acaba?

April 29, 2018

MacitSerhat

Bazen bazı kelimeler olup olmadık yerlerde olabiliyor. Bu kelimeler bulunduğu yerde cümlenin tamamında seslendirirken bir ahenk oluşturuyor. Kelimeler anlamsızca durduğu yerde anlamlı gibi gelmeye başlıyor. Bunun çok fazla dinlemek ve konuşma dilinde kullanılan kalıpları öğrenmekle, zamanla aşabileceği noktasındayım.

December 21, 2018

-PJM-

"The baby don't using a spoon yet" hatam ? :/

July 31, 2018

murat99747

Bir kaşık niye?

June 27, 2019

TanEr767552

Spoon dN önce a koymadım diye yanlış diyo bölüm geçmeye çalışyoruz ya adilik yapmayın

July 25, 2019

Serpil478268

"Be able to " farklı zaman ve yardımcı fiillerle kullanılabilir. Gelecek zamanda ise olumlu olumsuz ve soru cümlelerinde yeterlilik sadece "be able to" ile ifade edilir. "can" den farkı budur.

July 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.