Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bebek henüz kaşık kullanamıyor."

Çeviri:The baby is not able to use a spoon yet.

4 yıl önce

4 Yorum


nazli417591

Use ile able to ikiside kullanma anlaminda veriyor.aciklayabilecek var mi? Tesekkurler simdiden....

2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

The baby is not use a spoon yet. (Bebek henüz kaşık kullanmaz.) The baby is not able to use a spoon yet. (Bebek henüz kaşık kullanamıyor.) Bebeğin daha o yetiye kavuşmadığını belirtmek için able to kullanılmış.

1 yıl önce

enanasya
enanasya

Şu zaman ögesinin (yet v.b.) nereye konacağını öğrenemedim gitti. Bazan en sona konuyor bazan ortalara bir yere.... Kuralı nedir acaba?

3 ay önce

-PJM-

"The baby don't using a spoon yet" hatam ? :/

2 hafta önce