1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Băieții mănâncă pâine."

"Băieții mănâncă pâine."

Traducere:The boys eat bread.

May 6, 2014

10 comentarii


IulianDita

"Băieții" e articulat. De ce e corecta și "boys eat bread"?


fantomitzah

Am afișat aici niște reguli de folosire a articolului ”the” sau cazuri când poate lipsi.

Dă search pe acea pagină după ”facem afirmații generale”.
Când spunem ”the boys eat bread” ne referim la anumiți băieți, pe care îi avem în față.
Când spunem ”boys eat bread” ne referim în general, că toți băieții mănâncă pâine.
Dar cum am spus și acolo, în română subiectul propoziției nu poate fi nearticulat, de aceea ambele variante se traduc în română prin ”băieții mănâncă pâine”.

Un exemplu mai sugestiv găsiți aici.


IulianDita

Multumesc pentru clarificare. Tot nu-mi suna cum trebuie, dar am inteles ce zici.


CPFMS

Este frumos jocul dar unele cuvinte sunt gresite


fantomitzah

Ce cuvinte ai întâlnit greșite?

Când se întâmplă asta în timpul lecțiilor trebuie să folosești butonul ”Raportează o problemă” (din stânga celui pentru discuții) și să alegi ”Răspunsul meu ar trebui acceptat” sau ce altă variantă este potrivită pentru problema ta. Mersi!


MariaPreut

Nu trebuia "eats"?


mindkontrol

S-ul apare doar la persoana a treia singular, iar în cazul de față "băieții" este la plural, exemplu: Băiatul mănâncă pâine. The boy eats bread.


Deeeeeea

Stiu eu..pt ca tu ai zis "boys" care inseamna "baieti" si e cu un singur "i".


Florentina155206

Iuliandita asa trebuie sa fie


denispopescu

pentru ca este the si atunci the boys se citesce baieti adica mai multi

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.