1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Băieții mănâncă pâine."

"Băieții mănâncă pâine."

Traducere:The boys eat bread.

May 6, 2014

14 comentarii


IulianDita

"Băieții" e articulat. De ce e corecta și "boys eat bread"?


fantomitzah

Am afișat aici niște reguli de folosire a articolului ”the” sau cazuri când poate lipsi.

Dă search pe acea pagină după ”facem afirmații generale”.
Când spunem ”the boys eat bread” ne referim la anumiți băieți, pe care îi avem în față.
Când spunem ”boys eat bread” ne referim în general, că toți băieții mănâncă pâine.
Dar cum am spus și acolo, în română subiectul propoziției nu poate fi nearticulat, de aceea ambele variante se traduc în română prin ”băieții mănâncă pâine”.

Un exemplu mai sugestiv găsiți aici.


IulianDita

Multumesc pentru clarificare. Tot nu-mi suna cum trebuie, dar am inteles ce zici.


AlissaMoto

Trebuia eats dar a mers si eat


8MsM8

Nu, 's' de la 'eats' apare numai la persoana III singural (ex: The boy eats bread) - aici este persoana III plural ^^


Deeeeeea

Stiu eu..pt ca tu ai zis "boys" care inseamna "baieti" si e cu un singur "i".


Florentina155206

Iuliandita asa trebuie sa fie


denispopescu

pentru ca este the si atunci the boys se citesce baieti adica mai multi


MariaPreut

Nu trebuia "eats"?


mindkontrol

S-ul apare doar la persoana a treia singular, iar în cazul de față "băieții" este la plural, exemplu: Băiatul mănâncă pâine. The boy eats bread.


6tD23

Adevarat trebuia sa fiu mai atent

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.