"Băieții mănâncă pâine."

Traducere:The boys eat bread.

acum 4 ani

15 comentarii


IulianDita
IulianDita

"Băieții" e articulat. De ce e corecta și "boys eat bread"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Am afișat aici niște reguli de folosire a articolului ”the” sau cazuri când poate lipsi.

Dă search pe acea pagină după ”facem afirmații generale”.
Când spunem ”the boys eat bread” ne referim la anumiți băieți, pe care îi avem în față.
Când spunem ”boys eat bread” ne referim în general, că toți băieții mănâncă pâine.
Dar cum am spus și acolo, în română subiectul propoziției nu poate fi nearticulat, de aceea ambele variante se traduc în română prin ”băieții mănâncă pâine”.

Un exemplu mai sugestiv găsiți aici.

acum 4 ani

IulianDita
IulianDita

Multumesc pentru clarificare. Tot nu-mi suna cum trebuie, dar am inteles ce zici.

acum 4 ani

AlissaMoto

Trebuia eats dar a mers si eat

acum 1 an

CPFMS

Este frumos jocul dar unele cuvinte sunt gresite

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Ce cuvinte ai întâlnit greșite?

Când se întâmplă asta în timpul lecțiilor trebuie să folosești butonul ”Raportează o problemă” (din stânga celui pentru discuții) și să alegi ”Răspunsul meu ar trebui acceptat” sau ce altă variantă este potrivită pentru problema ta. Mersi!

acum 4 ani

MariaPreut

Nu trebuia "eats"?

acum 3 ani

mindkontrol

S-ul apare doar la persoana a treia singular, iar în cazul de față "băieții" este la plural, exemplu: Băiatul mănâncă pâine. The boy eats bread.

acum 3 ani

ucipasa

Multumesc pentru sfaturi!

acum 4 ani

Deeeeeea

Stiu eu..pt ca tu ai zis "boys" care inseamna "baieti" si e cu un singur "i".

acum 3 ani

Florentina155206

Iuliandita asa trebuie sa fie

acum 3 ani

denispopescu

pentru ca este the si atunci the boys se citesce baieti adica mai multi

acum 3 ani

mia91065

Este o porcarie nici nu iti explica ce inseamna

acum 2 ani

maneaAdria3

0hghshutryrt

acum 2 ani

Silvestrua

Super

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.