Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"On ma wodę."

Tłumaczenie:He has water.

0
4 lata temu

10 komentarzy


Kalinka254604

@OLiNda10 można mieć wodę w butelce w szklance w kubku,po prostu można mieć wodę

1
Odpowiedz6 miesięcy temu

PawcioXX

dlaczego tutaj nie dajemy 'a' przed 'water' ?

0
Odpowiedz4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ woda jest niepoliczalna.

5
Odpowiedz4 lata temu

OLiNda101

Nie dajemy przed rzeczownikiem niepoliczalnym, ani a, ani an. Chleb, mleko, ryż, cukier - są niepoliczalne.

2
Odpowiedz10 miesięcy temu

OLiNda101

On ma wodę? On niemoże mieć wody. Jak?

0
Odpowiedz10 miesięcy temu

Angela825036

On ma wodę na przykład on ma wodę w plecaku a oni tego nie napisali bo to jeszcze nie ten "dział"

0
Odpowiedz4 miesiące temu

Busha9

Gdzie w tym zdaniu jest some? Duo odpowiedz bo nie zatwierdziłes poprawnosci He has water poprawiłes mnie He has some water i nie wkurzaj OK?

0
Odpowiedz3 miesiące temu

Patrycja237361

Nawet nie zdążyłam dokończyc zdania a mi pokazuje ze przeoczyłam słowo

-1
Odpowiedz6 miesięcy temu

KasiaBen

Dlaczego wpisanie "got" jest uznawane za błąd? czasownik mieć to have/has got

-2
Odpowiedz4 lata temu

Fantasia123456

Bo tutaj trzeba bez ''got'' niech ktoś wyjaśni

-2
Odpowiedz3 lata temu