"On ma wodę."

Tłumaczenie:He has water.

4 lata temu

10 komentarzy


Kalinka254604

@OLiNda10 można mieć wodę w butelce w szklance w kubku,po prostu można mieć wodę

11 miesięcy temu

PawcioXX

dlaczego tutaj nie dajemy 'a' przed 'water' ?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ woda jest niepoliczalna.

4 lata temu

OLiNda101

Nie dajemy przed rzeczownikiem niepoliczalnym, ani a, ani an. Chleb, mleko, ryż, cukier - są niepoliczalne.

1 rok temu

OLiNda101

On ma wodę? On niemoże mieć wody. Jak?

1 rok temu

Angela825036

On ma wodę na przykład on ma wodę w plecaku a oni tego nie napisali bo to jeszcze nie ten "dział"

9 miesięcy temu

Busha9

Gdzie w tym zdaniu jest some? Duo odpowiedz bo nie zatwierdziłes poprawnosci He has water poprawiłes mnie He has some water i nie wkurzaj OK?

8 miesięcy temu

Patrycja237361

Nawet nie zdążyłam dokończyc zdania a mi pokazuje ze przeoczyłam słowo

11 miesięcy temu

KasiaBen

Dlaczego wpisanie "got" jest uznawane za błąd? czasownik mieć to have/has got

4 lata temu

Fantasia123456

Bo tutaj trzeba bez ''got'' niech ktoś wyjaśni

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.