1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "On ma wodę."

"On ma wodę."

Tłumaczenie:He has water.

May 6, 2014

14 komentarzy


PawcioXX

dlaczego tutaj nie dajemy 'a' przed 'water' ?


yuioyuio

Ponieważ woda jest niepoliczalna.


OLiNda101

Nie dajemy przed rzeczownikiem niepoliczalnym, ani a, ani an. Chleb, mleko, ryż, cukier - są niepoliczalne.


AniaBar123

Dzieki za przypomnienie


talwis

Tesz się dziwię


Julia550648

@pawcioXX bo woda jest niepoliczalna


OLiNda101

On ma wodę? On niemoże mieć wody. Jak?


Angela825036

On ma wodę na przykład on ma wodę w plecaku a oni tego nie napisali bo to jeszcze nie ten "dział"


Kalinka254604

@OLiNda10 można mieć wodę w butelce w szklance w kubku,po prostu można mieć wodę


Busha9

Gdzie w tym zdaniu jest some? Duo odpowiedz bo nie zatwierdziłes poprawnosci He has water poprawiłes mnie He has some water i nie wkurzaj OK?


Barnaba70325

Nie ogarnia wszystkiego ten ptak


KasiaWawryszuk

Dlaczego wpisanie "got" jest uznawane za błąd? czasownik mieć to have/has got


Patrycja237361

Nawet nie zdążyłam dokończyc zdania a mi pokazuje ze przeoczyłam słowo


Fantasia123456

Bo tutaj trzeba bez ''got'' niech ktoś wyjaśni

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.