A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do you miss me tonight?"

Fordítás:Hiányzom neked ma éjjel?

4 éve

22 hozzászólás


JustlikeWinnie

Ezzel az új hanggal teljesen did-et értek a gyorsabb szövegnél. :)

3 éve

Geza16

Tán azt is mondja... Meg: "dinájt"

2 éve

jcsabax
jcsabax

mintha: "did jú mlessz mi d(ö/i)nájt" lenne

10 hónapja

narancs12

Borzasztó a kiejtés!Egyetértek a többiekkel.

3 éve

Husika33

Szintén didnek hallom a gyorsban.

3 éve

LightmanHUN

Ezt egyikőtök sem hallja félre, egyértelműen 'did' hangzik el, nem pedig 'do'. Csak a lassú verzióban 'do', normál sebességnél hibás.

3 éve

49katirozsnyone

Mióta modják ness-nek miss-t.Szegény Elvis forog a sírjában.

3 éve

sandor.deb

Olyan szo nincs a magyar nyelvben, hogy hianyozok!

4 éve

tothcila
tothcila

Már hogy ne volna!

3 éve

Tarnai
Tarnai

...hej, volt nagy eszek-iszok! (vagy mégis inkább eszem-iszom, mert ezek is -ik-es igék?)

3 éve

artgay
artgay

Szerintem sem!

2 éve

Kabigabor

En jelentettem, mert szerintem a gyorsban "did"-et mond a lassuban, ami meg szavakbol van egyenkent osszevagva "do"-t mondd. Ja es a "miss" a lassuban "mess" Confusing!

3 éve

eminens2

Hiányzom neked ma éjjel? Elfogadja: 2018.07.18.

4 hete

Istva1

Akkor a Do I miss you tonight mit jelent?

4 éve

Gavalda1

Valami miatt így van a mondat " Hiányzom neked az éjjel" Ez nem frankó.

3 éve

CsabaGeszt

Magyartalan,a magyar fordítás!Szerintem!

2 éve

IceMidnight

Ah komolyan nem értem, miért olvas fel a hang did-et mikor a mondatban do van. Naná, hogy a hang után megyek folyamatosan az ilyen mondatoknál. :/

1 éve

GrgSzabolcs

didet mondd

11 hónapja

lovascsili

Hiányozni fogok neked ma éjjel

6 hónapja

IceMidnight

Semmiképpen nem jó, mert nincs jövő idő a mondatban. Sem will sem going to.

6 hónapja

szabino4

Tényleg didet mondd

5 hónapja