"The girls drink water."

Traducere:Fetele beau apă.

acum 4 ani

54 de comentarii


jeniferdasy

Eu nu pun caciulite si uneori imi da gresit ca nu am pus si alteori nu imi spune nimic

acum 3 ani

rjjnddehx

Se numesc diacritice

acum 3 ani

Cristina510064

Hai

acum 2 ani

Sebi59912

Este frumos

acum 1 an

iustina449010

Si eu la fel

acum 1 an

lenuta29

Asa imi da si mie Poate cineva.sa-spuna si mie cum sa pun caciulita lui a va rogO:-)

acum 3 ani

ViorelSiVi

Ti apasat pe Asi iti arata ear tu alegi

acum 2 ani

AnaAndreea4

Apesi pe a si apoi iî pui căcilița și acolo sunt așa "ä,æ,å,ā,â,ã,ă,à,á,,

acum 2 ani

erin658998

Apesi pe a si iti arata

acum 3 ani

MariaElena674460

La mine nu este nicio problema

acum 3 ani

Ralu100

Nici la mine

acum 3 ani

ema183578

Nici la mine

acum 3 ani

diana468657

Nici la mn

acum 1 an

MonicaCaca1

Tre sa ai tastiera pusa in romana

acum 2 ani

BogdanPrisacaru

in loc ca sa sriu fetele beau apa am scris fetele maninca apa

acum 1 an

Sebi59912

E amuzant

acum 1 an

CarmenAdri38572

Ce aiurea

acum 1 an

Lauram746776

La fiecare cuvant corect

acum 1 an

VasileIosi

Echipa noastra va pune la dispozitia dumneavoastra pentru a putea

acum 1 an

Iosifescu2

Erete sete

acum 1 an

claudiu115166

Nici la mine

acum 1 an

Alexandra552231

Si la mine totul bine

cu 11 luni în urmă

cri660361

Eu nu am raspunsvcorect

cu 10 luni în urmă

Ana-Maria923548

La mine totul bine

acum 2 ani

Raluca671622

Mie imi da mereu gresit la pronuntie

acum 2 ani

BazoiBianc

Atunci cand imi da cuvintele sa le aleg cateodata mie imi da doar Fetele beau. Dar ultimul cuvant nu mi-l da

acum 2 ani

larisaadri6

eu nu pun diactricile si ma corecteaza

acum 1 an

CristiNicu4

Mie imi place

acum 1 an

Tania180499

Girls este un cuvant la plural pe care il vom intalni de multe ori asa ca trebuie sa il tinem bine minte...

acum 1 an

Marcela414615

Mulțumesc u

acum 1 an

anampria

Cu fac la microfon ca de fiecare data zic cu trebuie si nu merge

acum 2 ani

LaviniaGra4

Degeaba vă smiorcaiti că trebuie doar sa la puneti DDDD

acum 1 an

Sebi59912

Să mă piş pe măta

acum 1 an

LorenaBarb751292

Nici la mine

acum 1 an

Cristina510064

V.l

acum 2 ani

Aur15000

Nici eu nu pun caciulite.

acum 2 ani

LEGOMarvel1

Eu nu inteleg,de ce nu este corect Girls drink water,pe cand Boys drink water este corect.

acum 3 ani

AndreeaMad557948

Nu este corect penru ca trebuie sa pui terminatia "the"

acum 3 ani

iragori

eu la acest exercitiu nu aud nimic

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

(scuze, răspunsesem la altă chestiune)
Când nu auziți nimic în timpul lecțiilor e din cauza conexiunii voastre la internet, durează mai mult încărcarea fișierului cu sunet sau nu se încarcă deloc.

acum 4 ani

rjjnddehx

La acest test de fapt

acum 3 ani

lelupufule

Nu inteleg de ce nu este corect fetitele. Doar am alintat cuvantul

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Tocmai pentru că nu trebuie să folosim diminutive, ci exact traducerea din dicționar pentru acel cuvânt.

acum 4 ani

laviniabejenari

De ce e obligatoriu sa punem caciulitele???

acum 4 ani

kteichd

Eu nu pun caciulite si tot e corect

acum 3 ani

rjjnddehx

Diacritice

acum 3 ani

rjjnddehx

Diacritice, pentru numele Lui Dumnezeu

acum 3 ani

BeatriceAn13

Lasa-ne sa le spunem cum vrem noi la SEMNELE CU CACIULITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.!:-) :-) :-) :-)

acum 3 ani

Danny4ever

Care semne cu căciuliță? E decât litera ă(Ă) care are căciuliță Aceasta și restul literelor au diacritice

acum 2 ani

DragosStoi1

Daca folosesti alt cuvant (chiar de ar fi diminutiv si ar insemna acelasi lucru) e gresit

acum 4 ani

rjjnddehx

Are dreptate

acum 3 ani

rjjnddehx

Trebuie fetele

acum 3 ani

Stefy2006

Deoarece,pentru a obține "fetițele"trebuie să scrii"the litle girls". În engleză așa se face ca să alinți un cuvânt(mă rog,fără "the",doar că eu l-am pus deoarece ai zis tu "fetițele",nu "fetițe").

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.