1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have allowed one person to…

"I have allowed one person to enter."

Çeviri:Ben bir kişinin girmesine izin verdim.

May 6, 2014

10 Yorum


ferhatsagun

bir kişinin girişine izin verdim kabul edilmeli bence

May 6, 2014

ddrygt

bence de.. boşluk bırakmayınca bile hata veriyo

June 2, 2014

Mls740341

Aynen

May 21, 2017

Mls740341

Katılıyorum zaten verdimin içinden ben anlamını çıkarabiliyoruz.

May 21, 2017

heheka

Gırıs ıcın bır kısıye ızın verdım neden kabul edılmıyor

October 3, 2015

suvari58

"girmek için bir kişiye izin verdim" bu şekilde de olmalı bence.

October 17, 2014

ozerc

Ben birisinin girmesine izin verdim yanlış mı?

November 30, 2014

aydemireren

Bir kişinin içeri girmesine izin verdim cümlesinin neresi yanlış. Girmek kelimesi içeri olur bunu belirtmek hata nedeni mi?

November 4, 2016

sfros

Soruyu doğru tercüme etmekle beraber "I have allowed to enter one person" şeklinde de kullanabilirmiyiz diye sormak istiyorum

November 19, 2016

NazKaakm

Bencede herkes hakli

March 26, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.