A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Talán ő az."

Fordítás:It is possibly her.

0
4 éve

16 hozzászólás


Szakiani

Miért "him", és nem "he" ?

4
Válasz4 éve

juhaszildi

A mondatban a tárgy helyén áll, ezért ragozni kell. Ennek a mondatnak az alanya az "It".

4
Válasz3 éve

Szakiani

Köszi!

0
Válasz3 éve

Adrienn912857

És miért it?

0
Válasz2 éve

Mabi77
Mabi77

Possibly jelentése tudtommal valószínűleg, és nem talán.

1
Válasz4 éve

Maminti.
Maminti.

Szerintem a valószínűleg szinonimája a talán (is).

0
Válasz4 éve

Mabi77
Mabi77

Éppen, hogy nem. A valószínűleg azt fejezi ki, hogy inkább igen, mint nem (mondjuk 80-90%). A talán ezzel szemben sokkal nagyobb bizonytalanságot hordoz (max. 50%).

CSAKHOGY. Rosszul tudtam, mivel a 'probably' a valószínűleg, és nem a 'possibly', amely valóban azt jelenti, hogy "esetleg, talán". Úgyhogy akkor vissza az egész :-)

3
Válasz4 éve

hb433
hb433

ezt a szazalekolast honnan vetted? o_O

1
Válasz3 éve

Mabi77
Mabi77

Hasraütés, de szerintem szemléletes :-)

1
Válasz3 éve

Maminti.
Maminti.

OK, meggyőztél. :)

0
Válasz4 éve

Hencsi25

Perhaps it is him. Ezt is elfogadja

1
Válasz3 éve

juhaszildi

Az jó, mert a Possibly it is her.-t nem fogadta el.

0
Válasz3 éve

Viki376351

Ezt a százalékos módszert használják, ezeknek a kifejezésére

0
Válasz1 éve

Katalin5246

a szótárbn nem is volt"her" ..?

0
Válasz2 hónapja

Katalin5246

Ja!! És a billentyűzet általi beírásra sem volt adva lehetőség. Akkor?

0
Válasz2 hónapja

Fec112763
Fec112763

Maybe it is him. Ezt is elfogadja, erre a kifejezésre sok szinonima van.

0
Válasz1 hónapja