"Το πιάτο έχει ένα σάντουιτς."

Μετάφραση:The plate has a sandwich.

September 13, 2018

2 σχόλια


5lMl3

Δεν εχω καταλάβει ποια η διαφορά του "have" με του "has"

September 13, 2018

MarsTheSoap
Mod

Το ρήμα "to have" κλίνεται, όπως και όλα τα ρήματα, στον ενεστώτα (ευτυχώς, όμως, δεν έχει το κάθε πρόσωπο και άλλη κατάληξη, όπως στα Ελληνικά).

Η κλίση του στον Ενεστώτα είναι η εξής:

I have

You have

He/She/It has

We have

You have

They have

Επομένως, το has μπαίνει μόνο στο τρίτο ενικό πρόσωπο, ενώ το have σε όλα τα υπόλοιπα πρόσωπα.

Δείτε πιο αναλυτικά την κλίση του have σε όλους τους χρόνους και τις εγκλίσεις εδώ: https://www.babla.gr/%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%B1/have

September 13, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.