"Bizim siyah biramız yok."

Çeviri:Wir haben kein schwarzes Bier.

September 14, 2018

8 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

Das Bier - Das Bier ist schwarz- Das schwarzE Bier- Ein schwarzES Bier.


OuzhanOfla

Yani ne oluyor bu simdi? Anlamadim hala niye es


Erdem375

Almancada ismin artikeli das olursa isme gelen sifat es/s alır, der ise er/r alır, die yi bilemiyorum şimdi


BenBenim9

Yani sallıyorum Türkçe'de çoğul eki olarak -lar kullanılır ve bunu kabul etmek zorundayızdır.


YNSZ1

Çoğul bira mı var cümlede


Mrfrk32

Neden es gelmiş


tahirimahirim34

Ben doğru yazdım kabul etmiyor neden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.