"Это мои тетради."

Çeviri:Bunlar benim defterlerim.

September 14, 2018

16 Yorum
Tartışma kilitli.


ErenBlbl3

Duolingo çıldırtacak beni. Bu yerine Bunlar mı yazmak zorundayız illa


Minana23

Это мои тетрадИ Çünkü tetradi çoğul halinde bunun içinde bunlar deniliyor


cem774565

Neden эти мои тетради degil


FatihAy18

Bildiğim kadarıyla zamir olarak kullanıldığı için. sıfat olarak эти kullanabiliriz. Yani эти тетради olabilir.


DenizDn.

Yazmak yerine kelime havuzundab secme ayari var mi? Rusca yazmak cok zamaan kaybettiriyor


Sara162690

Klavyede mikrofona tiklayarak sesli olarak soyleyin otomatik yazsin. Ben oyle yapiyorum


HayriBektas

Bunlar benim defterlerim


Eynulla2

Not defteri yazmışlar ama


22Busra

Bunlar benim defterlerim


Turgay264611

Defterlerim doğrusu


ARAZ1985

Nötr yazılmış not olmalı. Yanlış


levotr

Эти olması gerekmez mi ?


chinare22016

Niyə bəzi sözlər qırmızı,bəziləri yaşıl olur?...


AytenIsRightHere

düzgün söylediklerin yeşil, söyleyemediklerin kırmızı olur.


ZumrudAliy2

Qirmizi yazilanlar sehf tələffüz olunub bildirir .


hesnak1

Ya aynı şey karşımdaki anlamıyacak mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.