"Это мои тетради."

Çeviri:Bunlar benim defterlerim.

September 14, 2018

10 Yorum


ErenBlbl3

Duolingo çıldırtacak beni. Bu yerine Bunlar mı yazmak zorundayız illa

December 8, 2018

cem774565

Neden эти мои тетради degil

October 3, 2018

FatihAy18

Bildiğim kadarıyla zamir olarak kullanıldığı için. sıfat olarak эти kullanabiliriz. Yani эти тетради olabilir.

October 28, 2018

DenizDn.

Yazmak yerine kelime havuzundab secme ayari var mi? Rusca yazmak cok zamaan kaybettiriyor

December 30, 2018

Sara162690

Klavyede mikrofona tiklayarak sesli olarak soyleyin otomatik yazsin. Ben oyle yapiyorum

February 2, 2019

HayriBektas

Bunlar benim defterlerim

September 14, 2018

Eynulla2

Not defteri yazmışlar ama

September 16, 2018

22Busra

Bunlar benim defterlerim

September 19, 2018

Turgay264611

Defterlerim doğrusu

September 23, 2018

ARAZ1985

Nötr yazılmış not olmalı. Yanlış

December 9, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.