"They would have discovered the explanation."

Fordítás:Rájöttek volna a magyarázatra.

May 6, 2014

6 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

miklos44

Az "explanation" megfejtést is jelent. Ezért azzal is el kellene fogadni.

May 6, 2014

laczkozs

Rájöttek volna a megoldásra miért nem jó

September 3, 2015

Papucska

Mi van? :)

September 16, 2015

sophie986

Nem teljesen értem, mit akar jelenteni a "fedezték volna" kifejezés.

November 13, 2014

wawcar

Na!!!!!!!!

September 27, 2015

MagdolnaAd

ők fedeztél: a személyes névmás és az ige ragozása eltér!!

October 11, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.