1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They would have discovered t…

"They would have discovered the explanation."

Fordítás:Rájöttek volna a magyarázatra.

May 6, 2014

7 hozzászólás


miklos44

Az "explanation" megfejtést is jelent. Ezért azzal is el kellene fogadni.


sophie986

Nem teljesen értem, mit akar jelenteni a "fedezték volna" kifejezés.


laczkozs

Rájöttek volna a megoldásra miért nem jó


ironcameleon

megoldás = solution
They would have discovered the solution.


MagdolnaAd

ők fedeztél: a személyes névmás és az ige ragozása eltér!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.