"The girl eats rice."

Çeviri:Kız pilav yer.

May 6, 2014

16 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

berbeyboz

Pirinç de olur pilav da olur arkadaş lar

March 5, 2016

SerkanBakr4

Burda The niye kiz yapıyor bazende çoğul yapıyor nasıl ayırt ediyorsunuz

April 25, 2018

mehmetcmer1

S takisi eats kullaniyo cogulu kasdetmiyomu ?

October 2, 2016

YunusDemir6

Dogru cevap kiz pilav yer olucak

September 16, 2014

ayan710991

Biliyorum elim yanlislikla değdi

March 10, 2018

mutlu51309

The eki ler- lar getiriyor..

December 24, 2018

ali967930

Boyle sacma laf mi olur kiz pilav yer lafa bak mak

March 5, 2016

nihal920377

Rice-pilav ve pirinc demek

July 23, 2016

ilhan17

ghkj

December 6, 2014

NuranaEmin

St and dgdf

November 9, 2016

yasin1409

The girl diyo kızlar demesi gerekmiyor mu the yi bi anlamadım gitti ondan kaybediyorum

February 14, 2019

zafer889991

The yakınında olan şeyleri belirtmek için kullanılır

September 27, 2019

IosmancanI

Pilav degilmi

September 15, 2014

mingiz

Eet

November 16, 2014

Ela327466

Ben buraları yapmıştım tekrar baştan aldı

March 17, 2018

Rabia980058

Ya cümle şu "the girl ....." Kız diye yazıyorum kızlar diye "s" takısı yokkiiiii!

August 1, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.