"Thegirleatsrice."

Çeviri:Kız pilav yer.

4 yıl önce

16 Yorum


berbeyboz

Pirinç de olur pilav da olur arkadaş lar

2 yıl önce

YunusDemir6

Dogru cevap kiz pilav yer olucak

4 yıl önce

ayan710991

Biliyorum elim yanlislikla değdi

9 ay önce

SerkanBakr4

Burda The niye kiz yapıyor bazende çoğul yapıyor nasıl ayırt ediyorsunuz

7 ay önce

nihal920377

Rice-pilav ve pirinc demek

2 yıl önce

mehmetcmer1

S takisi eats kullaniyo cogulu kasdetmiyomu ?

2 yıl önce

ilhan17

ghkj

4 yıl önce

ali967930

Boyle sacma laf mi olur kiz pilav yer lafa bak mak

2 yıl önce

NuranaEmin

St and dgdf

2 yıl önce

ZzOsmanikaZz

Pilav degilmi

4 yıl önce

mingiz

Eet

4 yıl önce

aya660445

Cümle yanlış "kız pilav yer " olucak ....

2 yıl önce

Gamze835843

Pilav=pirinç aynı şey

1 yıl önce

MustafaAkd45221

Bence de

10 ay önce

Ela327466

Ben buraları yapmıştım tekrar baştan aldı

8 ay önce

Rabia980058

Ya cümle şu "the girl ....." Kız diye yazıyorum kızlar diye "s" takısı yokkiiiii!

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.