Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The girl eats rice."

Çeviri:Kız pilav yer.

0
4 yıl önce

17 Yorum


YunusDemir6

Dogru cevap kiz pilav yer olucak

5
Cevap ver3 yıl önce

ahsen22

Kız pilavı yer olucakkkk

3
Cevap ver3 yıl önce

ayan710991

Biliyorum elim yanlislikla değdi

0
Cevap ver5 ay önce

berbeyboz

Pirinç de olur pilav da olur arkadaş lar

5
Cevap ver2 yıl önce

mehmetcmer1

S takisi eats kullaniyo cogulu kasdetmiyomu ?

3
Cevap ver1 yıl önce

nihal920377

Rice-pilav ve pirinc demek

2
Cevap ver2 yıl önce

ilhan17

ghkj

1
Cevap ver3 yıl önce

ali967930

Boyle sacma laf mi olur kiz pilav yer lafa bak mak

1
Cevap ver2 yıl önce

NuranaEmin

St and dgdf

1
Cevap ver1 yıl önce

ZzOsmanikaZz

Pilav degilmi

0
Cevap ver3 yıl önce

mingiz

Eet

0
Cevap ver3 yıl önce

aya660445

Cümle yanlış "kız pilav yer " olucak ....

0
Cevap ver2 yıl önce

Gamze835843

Pilav=pirinç aynı şey

0
Cevap ver1 yıl önce

MustafaAkd45221

Bence de

0
Cevap ver6 ay önce

Ela327466

Ben buraları yapmıştım tekrar baştan aldı

0
Cevap ver4 ay önce

SerkanBakr4

Burda The niye kiz yapıyor bazende çoğul yapıyor nasıl ayırt ediyorsunuz

0
Cevap ver3 ay önce

Rabia980058

Ya cümle şu "the girl ....." Kız diye yazıyorum kızlar diye "s" takısı yokkiiiii!

0
Cevap ver1 hafta önce