Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The girl eats rice."

Çeviri:Kız pilav yer.

4 yıl önce

17 Yorum


berbeyboz

Pirinç de olur pilav da olur arkadaş lar

2 yıl önce

YunusDemir6

Dogru cevap kiz pilav yer olucak

4 yıl önce

ahsen22

Kız pilavı yer olucakkkk

3 yıl önce

ayan710991

Biliyorum elim yanlislikla değdi

7 ay önce

nihal920377

Rice-pilav ve pirinc demek

2 yıl önce

SerkanBakr4

Burda The niye kiz yapıyor bazende çoğul yapıyor nasıl ayırt ediyorsunuz

5 ay önce

ilhan17

ghkj

3 yıl önce

ali967930

Boyle sacma laf mi olur kiz pilav yer lafa bak mak

2 yıl önce

mehmetcmer1

S takisi eats kullaniyo cogulu kasdetmiyomu ?

2 yıl önce

NuranaEmin

St and dgdf

1 yıl önce

ZzOsmanikaZz

Pilav degilmi

4 yıl önce

mingiz

Eet

3 yıl önce

aya660445

Cümle yanlış "kız pilav yer " olucak ....

2 yıl önce

Gamze835843

Pilav=pirinç aynı şey

1 yıl önce

MustafaAkd45221

Bence de

9 ay önce

Ela327466

Ben buraları yapmıştım tekrar baştan aldı

6 ay önce

Rabia980058

Ya cümle şu "the girl ....." Kız diye yazıyorum kızlar diye "s" takısı yokkiiiii!

2 ay önce