A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She has red lips."

Fordítás:Vörös ajkai vannak.

4 éve

4 hozzászólás


miklos44

Magyarul nem kötelező ajakot többesszámba tenni. Szerintem a "Vörös az ajka" éppen olyan jó, mint a "Vörösek az ajkai."

4 éve

cet423
cet423

Ez így van, érdemes jelenteni.

3 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

Is ajkai plural?

2 éve

deninho777
deninho777

Igen, have a look at this page:

https://en.wiktionary.org/wiki/ajak#Hungarian

But it's a possessive form, so to see that, simply click "more".

További szép napot kívánok. :)

10 hónapja