1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Biz yeşil bir kuş görüyoruz."

"Biz yeşil bir kuş görüyoruz."

Çeviri:Wir sehen einen grünen Vogel.

September 16, 2018

3 Yorum


humetin

der Vogel - dEN Vogel / Ein Vogel - einEN Vogel

Wir sehen DEN grünEN Vogel - Yeşil bir kuşU görüyoruz.

September 16, 2018

SefaAlp2

biz yeşil bir kuşU görüyoruz olması gerekmez mi sorunun ?


humetin

Nom. = der (ein) Vogel

Akk. = den (einen) Vogel

Belirsiz Artikel - einen grünen Vogel : (belirsiz) yeşil bir kuş(U)

ein :

1.Artikel -https://www.duden.de/rechtschreibung/ein_Artikel

2.Zahlwort - https://www.duden.de/rechtschreibung/ein_Zahl

3.ein (Pronomen), ein (Zahlwort), ein (Artikel)

4.einen Vogel (bir kuş.... yani sayı olarak "BİR")

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.