"Biz yeşil bir kuş görüyoruz."

Çeviri:Wir sehen einen grünen Vogel.

4 ay önce

3 Yorum


humetin
humetin

der Vogel - dEN Vogel / Ein Vogel - einEN Vogel

Wir sehen DEN grünEN Vogel - Yeşil bir kuşU görüyoruz.

4 ay önce

SefaAlp2

biz yeşil bir kuşU görüyoruz olması gerekmez mi sorunun ?

1 ay önce

humetin
humetin

Nom. = der (ein) Vogel

Akk. = den (einen) Vogel

Belirsiz Artikel - einen grünen Vogel : (belirsiz) yeşil bir kuş(U)

ein :

1.Artikel -https://www.duden.de/rechtschreibung/ein_Artikel

2.Zahlwort - https://www.duden.de/rechtschreibung/ein_Zahl

3.ein (Pronomen), ein (Zahlwort), ein (Artikel)

4.einen Vogel (bir kuş.... yani sayı olarak "BİR")

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.