1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "До скорого."

"До скорого."

Çeviri:Sonra görüşürüz.

September 16, 2018

12 Yorum


burakyilmaze

neden до скорого daki "го" va diye okunuyor. Anlamayadım? Bu ezbere mi yoksa bir kuralı var mı? Normalde ga olması lazım değil mi?


ismylva

Kuralı var ama nasıl olduğunu bilmiyorum


fatima_valili

"го" 'v'o diye okunur, kural bu. örneğin: "что" 'ş'to diye okunur.


Kenan535926

"Г" "О" diye okunur ve "Что" "Ç" to diye okunur. В = V Ш = Ş Ben böyle biliyorum


eco425107

Что şto diye okunuyor çto değil


TJBronzemoon

Kuralı şu, o dan onceki г ler yüksek çoğunlukla v diye okunuyor Rusça ses uyumu kuralları nazarında.


Glya999281

Okunusu oyle okunuyo çünki kurali oyle. "Его, ого" уеvo ovo okunuyor


Bydesign14

его ve ого ekleri her zaman v diye okunuyor


cagriberkel

Görüşürüz neden olmuyor?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Baştaki до -e hal eki veriyor


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Görüşmek üzere


damanahos

      Yakında görüşürüz google translate

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.