1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bir erkek evlat dilerim."

"Ben bir erkek evlat dilerim."

Çeviri:I wish for a son.

May 6, 2014

21 Yorum

Konu önem sırasına göre

isimsizsoy

I wish a son desek yeterli olmaz mı?

May 6, 2014

Selcen_Ozturk

maalesef hayır. "bir şey dilemek" = "wish for something". for'suz "I wish...." kullanıldığında, sonrasında "bir şey" değil de yine bir yan cümlecik gelebiblir sadece, we o zaman da çevirisi daha çok "keşke"ye benzer. "I wish I had a son" = Keşke bir oğlum olsaydı.

June 1, 2014

sirinece798

Thanks for your all lessons

June 1, 2015

bahti384684

Kendi yazdığından birşey anlıyormusun Selcan ozturk. Basit bir şekilde anlatmak varken bilen birisine anlatıyormuş gibi yapmana ne gerek var

June 2, 2019

Ezoezo71

Hi,thanks

December 31, 2018

nurten430843

Thank you for your answer

September 22, 2019

AyenAkkaya

Wish for bi kalıp mi, birşey dilemek için kullanıldiginda??? Wish to neden olmuyor ,to da için anlamına gelmiyor mu?

January 11, 2015

EminTopcu

Kaliptir. Ayrica to dan sonra isim degil fiil gelmeli. Ama burada to kullanilmaz.

January 20, 2016

Zehra545051

for ne âlâka

September 16, 2017

ANIL02

i hope neden olmuyor

November 5, 2015

zafer_turan

Hope dilemek değil. Umud etmek

November 25, 2015

MehtapBal97

i wish a masculen child ???

January 24, 2017

Mehmetcan855

ı wish a boy olmadı yanlışmıyım?

September 24, 2017

NeeAr1

Ben sizle aynı yazdım yinede cevap yanlış geldi niye

January 22, 2019

yenerosman

Kız evlat derken "girl" oluyorda erkek evlatta "boy" neden olmasın?

May 9, 2015

Ezoezo71

Salam kiz ovladi derken "daughter "olur "girl" yok

December 31, 2018

talihsiz

I wish a boy olmaz mı

May 17, 2014

Selcen_Ozturk

hem for olmadığı için hayır, hem de oğlan ve oğul aynı değil

June 1, 2014

oktaykose22

Thanks

January 29, 2016

Ezoezo71

Salam "Boy"oglan demek Eger bir evlat menasinda ogul yaziriqsa son Qiz evlati gibi "daughter"olmalidi

December 31, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.