1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bir erkek evlat dilerim."

"Ben bir erkek evlat dilerim."

Çeviri:I wish for a son.

May 6, 2014

27 Yorum


isimsizsoy

I wish a son desek yeterli olmaz mı?


Selcen_Ozturk

maalesef hayır. "bir şey dilemek" = "wish for something". for'suz "I wish...." kullanıldığında, sonrasında "bir şey" değil de yine bir yan cümlecik gelebiblir sadece, we o zaman da çevirisi daha çok "keşke"ye benzer. "I wish I had a son" = Keşke bir oğlum olsaydı.


sirinece798

Thanks for your all lessons


nurten430843

Thank you for your answer


skender250908

Thank you for your explaination


turan510389

Google translate bile "i wish a son" olarak ceviriyor. /:


refikatakan

Wish for olacak ya da iki küçük cümle beraber olacak.


salih766894

aaah su tarz şeyler insanın sinirini bozuyor


gamzeuak1

Kalıp gibi bi şey mi yani bu


AyenAkkaya

Wish for bi kalıp mi, birşey dilemek için kullanıldiginda??? Wish to neden olmuyor ,to da için anlamına gelmiyor mu?


EminTopcu

Kaliptir. Ayrica to dan sonra isim degil fiil gelmeli. Ama burada to kullanilmaz.


ANIL02

i hope neden olmuyor


zafer_turan

Hope dilemek değil. Umud etmek


Mehmetcan855

ı wish a boy olmadı yanlışmıyım?


Ebru626715

Bende oyle yazdim ,kabul etmedi.


dmrcblnt

NEDEN FOR KOYUYORUZ


Seyma65

Önceki derste 'I wish a good night' vardı madem kalıpsa orda neden for yok farkı ne ?


YkselAytem

for (gereksiz ve anlamsız)


Esra_2112

"For" neden kullanılmış?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.