"Whatiscancer?"

Μετάφραση:Τι είναι ο καρκίνος;

πριν από 4 μήνες

2 σχόλια


Ioanna678593
Ioanna678593

"Τι είναι καρκίνος" πιστεύω ότι πρέπει να γίνει δεκτή η απάντηση μου και έκανα σχετική αναφορά γι' αυτό. Αν δούμε τη λέξη "καρκίνος" για πρώτη φορά θα ρωτήσουμε "τι είναι καρκίνος" εννοείται "τι είναι η λέξη καρκίνος;". Θα ήθελα να διαβάσω και τη δική σας γνώμη

πριν από 4 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Ενδιαφέρον ερώτημα!

Το συζητήσαμε με την ομάδα και για να είμαστε ειλικρινείς, δε θα το χρησιμοποιούσαμε ποτέ χωρίς το άρθρο, καθώς η πρόταση μας ακούγεται ελλιπής.

Ωστόσο, έκανα μια γρήγορη έρευνα και το Google δίνει κάποιες χιλιάδες αποτελέσματα με την πρόταση χωρίς το άρθρο, οπότε, δεδομένου και του αριθμού των χρηστών που το είχαν πληκτρολογήσει χωρίς άρθρο και τους το πήρε λάθος, αποφάσισα να το προσθέσω ως εναλλακτική για τη διευκόλυνση των χρηστών, αν και είναι στη διακριτικότητα και των υπόλοιπων μελών της ομάδας να την κρατήσουν ή να την αφαιρέσουν εν καιρώ, όσο διορθώνεται το δέντρο.

Σ' ευχαριστούμε για την επισήμανση!

πριν από 4 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.