"Что это за грибы на столе?"

Çeviri:Masada ne tür mantarlar var?

September 17, 2018

8 Yorum
Tartışma kilitli.


AliAlizde

За nın anlamı nedir?


Aytan400531

Birşey anlamında işlenir çoğu zaman


cem774565

Ne tür mantarlar masada? "Var" soru eki nerede?


Aytan400531

Var olmasada olur bazen konuşurken kullanılmıyor


Sahil612875

Su cevabi duzeltin artik


hEWErbDA

" за " " tür , çeşit " demek " это" nin buradaki kullanımını anlamadım


ElvinEliye9

"Var" sözü yok sözlerin arasinda

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.