"До скорого свидания!"

Çeviri:Yakında görüşürüz!

September 17, 2018

15 Yorum


Taghiyev13

Aslında olması gereken sonra görüşürüz hoşcakalın olacaktı

November 25, 2018

Davut1453Alemdar

Aynen bir yanlislik var gibi

January 20, 2019

ruveyddaa

Г by harfi neden v olarak okuyor?

February 2, 2019

burakyilmaze

Evet bende bu sorunun cevabını merak ediyorum, neden до скорого daki "го" va diye okunuyor. Anlamayadım? Bu ezbere mi yoksa bir kuralı var mı? Normalde ga olması lazım değil mi?

February 19, 2019

saUlufer

Г çoğunlukla в diye okunuyor Rusçada mesela сегодня diye yazılıyor ama sivodinya diye okunuyor г harfi bastaysa aynı şekilde oknuyor ama ortalarda falansa в diye okunuyor, tabi bende tam anlamış değilim bu olayı:))

May 9, 2019

YunusEmre764459

до скорого da zaten aynı şey değil mi?

November 3, 2018

hz_itachi

До nerelerde kullanılıyor aydınlatabilir misiniz?

April 28, 2019

AdelaKazml

Sözlerin içinde yakında yok .Doğru cevabı yazmıyorum

September 17, 2018

orhunkutay

yakında diye seçenek yok

September 20, 2018

MTHTGL60

Doğru cevap, yanlış gibi görülüyor

September 25, 2018

ahme936291

Hata mı? Farklı bir kullanım mı?

December 14, 2018

XJ4c2

Burda terslik var

February 26, 2019

emircam

Yorumlar daha çok zorladı beni

March 5, 2019

msnkaos

Aynen yanlış

June 28, 2019

Gogol_bordello

Soru saçma sonra görüşürüz hoşçakal olması daha mantıklı

August 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.