"I do not have a watch."

Tłumaczenie:Nie mam zegarka.

4 lata temu

5 komentarzy


jigorfun

Co zrobić kiedy mam zegarek? Przecież nie mogę skłamać!

1 rok temu

fpekalcd

Czy może mi ktoś wyjaśnić kiedy używa się "the" a kiedy "a/an"?

2 lata temu

bat400870

The gdy mówimy o czymś określonym np o którym mowa była w poprzednich zdaniach a a/an gdy jest coś nieokreślone albo wspominamy o tym pierwszy raz np She has a shirt. The shirt is red.

2 lata temu

doulingo912238

Czymoze byc: I have not a watch?

2 lata temu

bat400870

Nie może tak być have w tym zdaniu to zwykły czasownik a funkcyjny by zadać pytanie lub zaprzeczyć użyjesz w zależności od używanego czasu: Mam zegarek - I have a watch. Czy masz zegarek - do you have a watch. Nie mam zegarka - I do not have a watch. (Present Simple). Have jako czasownik funkcyjny używamy w czasach Present Perfect i Past Perfect ale znaczenie będzie inne: I have had a watch - miałem zegarek. I have not had a watch - nie miałem zegarka. Have you had a watch - czy miałeś zegarek.

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.