"I do not have the opportunity to see it."

Çeviri:Benim onu görme fırsatım yok.

May 6, 2014

19 Yorum

Konu önem sırasına göre

canozkan

imkanım = fırsatım

May 6, 2014

Avni86

opportunity'nin başına neden the geliyor?

September 12, 2015

kkoklu

İmkanım neden kabul olmadı??

September 15, 2014

sevda219639

Aynen

January 19, 2018

Lingosia

benim onu görmeye fırsatım yok ya da benim onu görmek için fırsatım yok. kabul edilir mi ?

August 11, 2019

rurounius

ben onu görme fırsatına sahip değilim* olur mu bu?

May 15, 2015

hikilic

Bence olması lazım. eş anlam

January 7, 2018

yigithanburak

Bu cümle geniş zaman mı ? The neden geldi ?

July 30, 2017

Oz_..

ı dont have'i kabul etmedi..ilginç

October 31, 2017

elif529170

Don't yazarsan eder

February 10, 2018

GalaSilva1

Onu görecek fırsatım yok !

February 3, 2018

kadirakpnar

İmkanım da aynı olmalı...

February 4, 2018

FarukPerge

onu görme şansım yok

September 7, 2018

ilhan577505

benim onu görmeye fırsatım yok daha doğru değil mi?

August 3, 2019

yenifakili

sürekli imkan kelimesini kullanıyorum.

June 8, 2017

eray538087

şans manasi niye kabul olmadı anlamadım

June 18, 2017

burhanaydin

onu görme şansım yok" kabul edilmeli.

January 11, 2017

Remy284671

Onu görme şansım yok dedim kabul etmedi Puu

March 28, 2017

yiit691840

Arkadaşlar alışmanız lazım napalım sağlık olsun

September 5, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.