Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I do not have the opportunity to see it."

Çeviri:Benim onu görme fırsatım yok.

4 yıl önce

17 Yorum


canozkan

imkanım = fırsatım

4 yıl önce

Avni86
Avni86

opportunity'nin başına neden the geliyor?

3 yıl önce

kkoklu

İmkanım neden kabul olmadı??

4 yıl önce

sevda219639

Aynen

8 ay önce

rurounius

ben onu görme fırsatına sahip değilim* olur mu bu?

3 yıl önce

hikilic

Bence olması lazım. eş anlam

9 ay önce

yigithanburak

Bu cümle geniş zaman mı ? The neden geldi ?

1 yıl önce

Oz_..
Oz_..

ı dont have'i kabul etmedi..ilginç

11 ay önce

elif529170

Don't yazarsan eder

8 ay önce

GalaSilva1

Onu görecek fırsatım yok !

8 ay önce

kadirakpnar

İmkanım da aynı olmalı...

8 ay önce

FarukPerge

onu görme şansım yok

1 ay önce

yenifakili

sürekli imkan kelimesini kullanıyorum.

1 yıl önce

eray538087

şans manasi niye kabul olmadı anlamadım

1 yıl önce

burhanaydin

onu görme şansım yok" kabul edilmeli.

1 yıl önce

Remy284671

Onu görme şansım yok dedim kabul etmedi Puu

1 yıl önce

yiit691840

Arkadaşlar alışmanız lazım napalım sağlık olsun

1 yıl önce