"What is in the box?"

Çeviri:Kutunun içinde ne var?

4 yıl önce

15 Yorum


Harun571

Kutuda ne var, olur

3 yıl önce

FatmaBerbe2

Evet ben yazdım oldu

8 ay önce

MajorHealing

Se7en

3 yıl önce

keremciu

"Kutunun içindeki ne" cümlesi de aynı anlamı teşkil etmekte

4 yıl önce

R.Corleone

'' var '' anlamı cümlenin neresinde ?

4 yıl önce

altunufuk

Bir ifadeyi bir dilden başka dile çevirmek, harfi harfine çevirmek değil, anlamı diğer dilde ifade etmektir. Var anlamına gelecek bir kelime yok fakat 'kutunun içindeki nedir?" ifadesi "Kutunun içinde ne var?" ifadesiyle anlamca eşdeğerdir.

4 yıl önce

Black150968

'What is in the box?' What: ne İs: olmak İn:biçinde Box: kutu Yani; Kutunun içinde ne olmak? = Kutuda ne var?

3 yıl önce

veli617389

I have varım

1 yıl önce

MuratKamaz2

Seven filminden gelenler?

10 ay önce

spilos

what does have in the box?

3 yıl önce

Shahrazad26

I don't understand what var is doing here.

1 yıl önce

FatmaBerbe2

Yani fırat Bilgiç

8 ay önce

Mustafa988623

Se7en lol

8 ay önce

egeaksakal

çok doğru

6 ay önce

Eda236840

Himym den Robin i hatırlayanlar

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.