A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"De a parancs az parancs."

Fordítás:But orders are orders.

4 éve

15 hozzászólás


aantos

"But the order is order." ??

4 éve

ZsofiaV

inkább :)

4 éve

VecataraMAN

az "orders are orders" egy kifejezés

4 éve

aantos

OK, valóban: http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/orders-are-orders Persze előfordulhat, hogy nem a kifejezés hangzik el, hanem szó szerint, egyes számban. A Google-n érdekes mód többször annyi találat van az "order is order"-re, mint az "orders are orders"-re. Érdekesség a Wikipedia-ról: "Orders Are Orders is a 1954 British comedy film... It was a remake of the 1933 film Orders Is Orders."

4 éve

Evolita
Evolita

Order is order should be accepted too, they use both.

2 éve

L.SV
L.SV

"But the order is order" helytelen. "But the order is the order" helytelen. Szerintük "But AN order is AN order" a helyes...

6 hónapja

kogu4
kogu4

v.ö. Here everything is in order. Itt minden rendben van.

6 hónapja

ricsmondi1

Command? Nem helyes?

2 éve

Evolita
Evolita

haven't heard that before in this sense, let's hear what others think

2 éve

oerno
oerno

Miért többes szám?

8 hónapja

aantos

ld. fenn

8 hónapja

KrauszMrta

A leckében, helyes fordításként, zöld betűkkel "szedett": "But an order is an order." nem lehet jó, itt is látszik, mert, tapasztalatom szerint, csak a határozott névelőt szokta elhagyni az angol a fordításnál (mint, ahogy fent is láthatjuk!) Kérem javítani!

4 hónapja

KrauszMrta

Honnan jött a többesszám? Nem értem! És egyből nem fogadja el, az előbb jónak ítélt egyes számú főévi alakot?! Ezek, az összevissza ítéletek, nagyon megkavarják ám a tanulókat!

4 hónapja

horvathgab13

A mondat egye számban van, akkor a választ mért kéri többes számban?

1 hónapja

Katalin5246

az" orders ", nem parancsok?

3 napja