1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hayır, o profesyoneldir."

"Hayır, o profesyoneldir."

Çeviri:No, he is professional.

May 6, 2014

32 Yorum


Barflywashere

"Hayır, o profesyoneldir." No, he is professional., No, she is professional. ama No, it is professional. nasıl bir seçenektir ve doğru kabul edilebilir.dikkate almalısınız.kelime bazında işleniyor farkındayım ama bu kadarı da absürt hakikaten.


omercito

Absürt herhangi bir durum yok. Sadece insanlar profesyonel olmak zorunda değildir. Bir "team", "event", "book", "weapon", "service", "program", "music" ve aklınıza gelebilecek birçok şey de profesyonel olabilir. Bunları da doğal olarak "it" subject pronoun/özne zamiri ile ifade ederiz.


rusberk

barflywashere adlı arkadaş ile aynı düşünüyordum ki sizin yazınızı okudum haddimi bildim geniş perspektiften bakmak lazım bir şeyleri kınamadan


Mjde340173

Ama "it is ..." kabul etmiyor


oPsimat

He is a professional olması gerekmiyor mu?


berrak_123

o da olmalı ama it de o demek yani it is li olan a olmalıı


HabibTak

Cansız varşığa öyle bir sıfat yakıştırılamaz ki


MelikeEsra1

It yapınca da oluyor


mustafaselviolu

A bir demek olduğu için o bir profesyoneldir demiş oluyorsun


AhmetCemal42

doğru abi öyle olması gerekiyo


akbenbilm

neden 'a' yok professional'dan önce


Nisa1183

''Hayır, o bir profesyoneldir.'' demiyor ki. Eğer öyle deseydi ''No, he/she/it is professional.'' olacaktı.


erkan357923

Ne farkı var o iki profesyonel mi?


Berse269

Hepsi aynı değil mi she ve it niye değil yardımcı olur musunuz


Elif734492

She kızlar için o demek. It ise hayvan ve cansız varlıklar için o demektir.


springblackmoon

yorumlara baktım da he yi kabul etmediğini söyleyenler var.ama bende she yi kabul etmedi.değişio mu doğruları anlamadm ya


adereyurt1

She/he yazdim olmadi


haleozcelikk

o orda kişi değil mi?


mojdayn

Arkadas başka birşey içinde a yazma adim diye kabul etmedi şimdi yazdım kabul etmedi


hannekrgz

hepsininde olması gererek miyor mu ben üçünüde işaretledim yanlış dedi neden no he it Professional olmuyacak


arifeakyld

doğruyu kabul etmiyor.


Mcahid745849

Ben bu soruyu yalnız yaptım yardımmmmmmmm


samet152

'No, he is a professional' icin yanlis dedi kalbimi kırdı. Bazen esnek bazen katı!


HasanBasri779857

No, it professionals. demiş cümlede. Lakin cansız bir varlık nasıl profesyonel olabilir?


Diva290439

3 seçeneği de denedim her türlü yanlış diyor bir türlü geçemiyorum


kYevoDKI

nesne nasıl profesyonel olabilir ki ?


Dilan_4455

no, he professional dedim lakin kabul etmedi , s takısı nerden geldi anlamadım


selinaygurl

benim anlamadığım şey she'yi neden kabul etmediği?


Keremmuham1

Hayvanlarda mi dogru ysa insanlarda hayvan


Filiz975121

She yi neden kabul etmiyor.


zge977018

Niçin yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.