"Hayır, o profesyoneldir."

Çeviri:No, he is professional.

May 6, 2014

29 Yorum


Barflywashere

"Hayır, o profesyoneldir." No, he is professional., No, she is professional. ama No, it is professional. nasıl bir seçenektir ve doğru kabul edilebilir.dikkate almalısınız.kelime bazında işleniyor farkındayım ama bu kadarı da absürt hakikaten.

May 6, 2014

omercito
Mod

Absürt herhangi bir durum yok. Sadece insanlar profesyonel olmak zorunda değildir. Bir "team", "event", "book", "weapon", "service", "program", "music" ve aklınıza gelebilecek birçok şey de profesyonel olabilir. Bunları da doğal olarak "it" subject pronoun/özne zamiri ile ifade ederiz.

May 7, 2014

rusberk

barflywashere adlı arkadaş ile aynı düşünüyordum ki sizin yazınızı okudum haddimi bildim geniş perspektiften bakmak lazım bir şeyleri kınamadan

November 24, 2014

oPsimat

He is a professional olması gerekmiyor mu?

February 19, 2015

berrak_123

o da olmalı ama it de o demek yani it is li olan a olmalıı

February 13, 2016

HabibTak

Cansız varşığa öyle bir sıfat yakıştırılamaz ki

June 11, 2017

MelikeEsra1

It yapınca da oluyor

June 20, 2017

mustafaselviolu

A bir demek olduğu için o bir profesyoneldir demiş oluyorsun

January 18, 2016

AhmetCemal42

doğru abi öyle olması gerekiyo

October 30, 2016

akbenbilm

neden 'a' yok professional'dan önce

July 7, 2015

Nisa1183

''Hayır, o bir profesyoneldir.'' demiyor ki. Eğer öyle deseydi ''No, he/she/it is professional.'' olacaktı.

January 7, 2016

erkan357923

Ne farkı var o iki profesyonel mi?

February 16, 2019

Berse269

Hepsi aynı değil mi she ve it niye değil yardımcı olur musunuz

December 17, 2014

Elif734492

She kızlar için o demek. It ise hayvan ve cansız varlıklar için o demektir.

October 15, 2017

springblackmoon

yorumlara baktım da he yi kabul etmediğini söyleyenler var.ama bende she yi kabul etmedi.değişio mu doğruları anlamadm ya

September 5, 2016

adereyurt1

She/he yazdim olmadi

May 10, 2015

haleozcelikk

o orda kişi değil mi?

August 15, 2015

mojdayn

Arkadas başka birşey içinde a yazma adim diye kabul etmedi şimdi yazdım kabul etmedi

August 23, 2015

hannekrgz

hepsininde olması gererek miyor mu ben üçünüde işaretledim yanlış dedi neden no he it Professional olmuyacak

September 28, 2015

arifeakyld

doğruyu kabul etmiyor.

March 14, 2016

Mcahid745849

Ben bu soruyu yalnız yaptım yardımmmmmmmm

April 11, 2016

samet152

'No, he is a professional' icin yanlis dedi kalbimi kırdı. Bazen esnek bazen katı!

August 16, 2016

HasanBasri779857

No, it professionals. demiş cümlede. Lakin cansız bir varlık nasıl profesyonel olabilir?

March 4, 2017

Diva290439

3 seçeneği de denedim her türlü yanlış diyor bir türlü geçemiyorum

May 29, 2017

kYevoDKI

nesne nasıl profesyonel olabilir ki ?

July 16, 2017

Dilan_4455

no, he professional dedim lakin kabul etmedi , s takısı nerden geldi anlamadım

August 30, 2017

nobody317787

benim anlamadığım şey she'yi neden kabul etmediği?

October 1, 2017

BilalEkinc3

Yanlia

October 8, 2017

Keremmuham1

Hayvanlarda mi dogru ysa insanlarda hayvan

December 17, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.