1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "This is a danger for your he…

"This is a danger for your health."

Fordítás:Ez veszélyt jelent az egészségedre.

September 20, 2018

5 hozzászólás


MartonGeza

A feladat-oldalon azt írtátok helyes megoldásnak, hogy "veszélyes az egészségre", itt pedig a fent láthatót. Észrevételeim: 1. Azt, hogy "Ez veszély az egészségedre", vajon miért nem fogadjátok el helyes megoldásnak? 2. A "veszélyes" nem "dangerous"?


johalasz46

Valójában nincs "jelent " ! Ez egy veszély az egészségedre (= egészségednek ). - Az értelmezést mindenki érzi. Viszont a duó önfejű...- 2019.07.


MartonGeza

Nem a DUO önfejű, hanem ennek a fejezetnek a gazdája trehány, hanyag. Erre az sem mentség, hogy ingyen végzi ezt a munkáját. Rosszat, félrevezetőt ingyen sem szabad közölni, és különösen tilos kizárólag helyesnek kezelni!


49katirozsnyone

Ez az egészségedre veszélyt jelent. Miért nem jó?


IldikGacsn

Természetesen jó, csak nem fogadja el.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.