1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "У вас есть мыши?"

"У вас есть мыши?"

Çeviri:Sizin fareniz var mı?

September 20, 2018

14 Yorum


SudeNaz501498

Мыши çoğul olması gerekmezmiydi?


[aktif olmayan kullanıcı]

    fare : мышь fareler : мышей padejler alakalı değişiklik


Sahil612875

    Aslinda qramatik olarak cogul dogru . Amma anlamnolarak sorulan sey olarak fareniz diye cevirmek de yanlis degil


MuhammetGolcek

    Sizin fareleriniz var mı? Olacak.


Tuba553779

    Neden? Gayet doğru gözüküyo


acemulgen

    Cunku fareleriniz ( cogul )


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Çoğul değil. мыши dative case.. çoğulu мышей olur.


AliNiyazov1

      cavab yanlış çoğulu soruyor tekte мыш olacaktı мыши yazılı


OrhunTalu

      fareniz var mi demek gizli ozne sizin fareniz var mi demek zaten bosuna -iz ekini koymuyoruz. Fakat cevap illaki sizin fareniz var mi olarak istiyor. Bence bu programi yapanlara birileri gizli ozneyi ogretmeli


Serkan314359

      Cevap bence de yanlış, İlk başta acaba рп mi oluyor diye ikileme düştüm ancak sende onda vb bir şey var mı diye sorarken o nesneyi ип halinde kullanmamız gerekiyor. Sistem böyle bir hata yapmayacağından geriye çoğul olarak düşünmüşler seçeneği kalıyor. Yanlışsam lütfen düzeltin.


AzeBestgamer

      Cavab yanlışdır.

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.