"У вас есть мыши?"

Çeviri:Sizin fareniz var mı?

September 20, 2018

12 Yorum


acemulgen

Cevap yanlis

September 20, 2018

Tuba553779

Neden? Gayet doğru gözüküyo

September 27, 2018

acemulgen

Cunku fareleriniz ( cogul )

September 27, 2018

[aktif olmayan kullanıcı]

    Çoğul değil. мыши dative case.. çoğulu мышей olur.

    October 9, 2018

SudeNaz501498

    Мыши çoğul olması gerekmezmiydi?

    November 12, 2018

    [aktif olmayan kullanıcı]

      fare : мышь fareler : мышей padejler alakalı değişiklik

      November 13, 2018

ali750598

      Çoğul

      December 23, 2018

Sahil612875

      Aslinda qramatik olarak cogul dogru . Amma anlamnolarak sorulan sey olarak fareniz diye cevirmek de yanlis degil

      January 2, 2019

AliNiyazov1

      cavab yanlış çoğulu soruyor tekte мыш olacaktı мыши yazılı

      January 15, 2019

nezerov

      Şaştım

      February 11, 2019

OrhunTalu

      fareniz var mi demek gizli ozne sizin fareniz var mi demek zaten bosuna -iz ekini koymuyoruz. Fakat cevap illaki sizin fareniz var mi olarak istiyor. Bence bu programi yapanlara birileri gizli ozneyi ogretmeli

      March 15, 2019

Serkan314359

      Cevap bence de yanlış, İlk başta acaba рп mi oluyor diye ikileme düştüm ancak sende onda vb bir şey var mı diye sorarken o nesneyi ип halinde kullanmamız gerekiyor. Sistem böyle bir hata yapmayacağından geriye çoğul olarak düşünmüşler seçeneği kalıyor. Yanlışsam lütfen düzeltin.

      March 19, 2019
      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.