"Evet, benim babam orada."

Çeviri:Да, мой папа там.

September 21, 2018

10 Yorum
Tartışma kilitli.


Rukiye435600

Ben anlamıyorum bazen (мой) benim demek oluyor Bazen(моя) bunların hangisi doğru


kubilay953848

Sonu eğer bir kelimenin sesli harfle bitiyosa o kelime erkek kelimedir ve sonuna MON gelir ama kelime sessiz harfle bitiyorsa o kelime dişi kelimedir O yüzden sonra mor gelir


ferhat922841

Rusçada bazı kelimeler 2 anlam taşıyor


ugur811281

(Папа )a hatfi ile bittiği için( моя )olmayacakmı?


Bill783725

Burada istisnai bir durum var. Babanın kendisi erkek olduğu için "мой" kullanılıyor


silaytacofficial

Да мой папа там


Kalplipuding

Benim anlayamadığım şey ben ilk defa rusça burdan öğrenmeye çalışıyorum ama kelimelerin yazılış sırasını öğretmiyo ben aynı kelimeleri yazsam da yerleri yanlış olduğu için can kaybediyorum


Mahmut8303

baba veya nana hiç birini kabül etmiyor


tuanailedil

Aynısını yazdım üste doğru dedi ama canım gitti anlamadım


benkimimlna

Sinir hastası olacam artık

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.