1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Evet, benim babam orada."

"Evet, benim babam orada."

Çeviri:Да, мой папа там.

September 21, 2018

6 Yorum


ugur811281

(Папа )a hatfi ile bittiği için( моя )olmayacakmı?


Bill783725

Burada istisnai bir durum var. Babanın kendisi erkek olduğu için "мой" kullanılıyor


Rukiye435600

Ben anlamıyorum bazen (мой) benim demek oluyor Bazen(моя) bunların hangisi doğru


kubilay953848

Sonu eğer bir kelimenin sesli harfle bitiyosa o kelime erkek kelimedir ve sonuna MON gelir ama kelime sessiz harfle bitiyorsa o kelime dişi kelimedir O yüzden sonra mor gelir


silaytacofficial

Да мой папа там


baktynur1

Evet,bu babam oroda

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.