"Tim bir köpektir, o Rusça anlamaz."

Çeviri:Тим — собака, он не понимает русский язык.

September 23, 2018

6 Yorum
Tartışma kilitli.


smartcharly

Köpek erkek olunca ona o demek için OH mu? kullanacaz. Оно kullanınca yanlış mı olur?


deniz5246

Собака (женский род)-она не понимает ,он-не правильно. Мужской род (пес)


oguzg

По русски olmasi gerek russkiy yazik degil


son_bmw_bukucu

Nerden bilionuz belki anlıyo da konuşamıyo :D


Toprak79toprak

Тим понимает но не может говорить.


HaslemHasl

Saçma bir değerlendirme, cevabım doğru

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.