1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She reads."

"She reads."

Çeviri:O okur.

May 7, 2014

94 Yorum


Kutaymtng

she read ile she reads aynı anlama gelmiyor mu


Yomalyn
  • I, you, we, they READ
  • he, she READS

zfrknDUO.kz11

Hayır. He, she, it öznelerinde -s takısı getirilir.


Buraknder13

He, she ve It lerde -s takısı olur.


Sultan851954

Kiz okur yazdim ya


Aliriza5122

He erkek she kiz olarak o demek


CihatKoak

Sultan yanlış yazmıssın


dtIQAdmc

o okurlar olmaz mı s var çogul ek var saçmalık


Zeynep309640

Merhaba :)

Isme gelen "-s" eki cogul ekidir. Fakat he/she/it oznelerinde fiile gelen "-s" takisi bir kuraldir.

Yani sacmalik degil.

Iyi gunler ^-^


Obrigado0

O cogul eki mi


ahmet848443

merhaba reads kelimesi çoğul bir kelime değil mi acaba she gelmesi normal mi


Kasaiii_

-s takısı çoğul dışında ayrıca geniş zamanda da kullanılır he/she/it kullanıldığı zaman fiile gelen -s takısı geniş zaman takısıdır


esrazra1

read okur reads okurlar ama cevap o okur whay???


Yusif117

reads okurlar olmuyormu ?


Kutay3527

Burada reads deki s takısı geniş zamanı gösteriyor bu yüzden mi okuyor okudu veya okuyacak değilde okur diyoruz


meybus12345

she reads o kız okur olmalı


NurayMmmdz

Kız olur olmaz tabikide kız olsaydı The girl read a book olurdu


fatma863840

Kız okul olması gerekiyor çünkü she kızlar için he erkekler için kullanılan dır


onur841255

Yanlış bastım aq


iclal879349

Bazen kafayı yiyiyor sanırım :/


gamze300623

Ek takilarinda karistitiriyoruz biz


UZMAN58

Senin düşündüğün o adam demek yerine "o erkek adam" demek gibi bir şey.Zaten she bayanları temsil ediyo.Kız tek başına girl kelimesi ile anılıyo.


ipsmail

Bunu bizde biliyoruz


ipsmail

Bunu bizde biliyorupz


mr.beyin1

ama s takısı alıyor


Nesibe3131

O okur yazıcaktınız. Kız okur olmaz . Benim doğru


FidanSfrli

o okuyorda ne yanlislik var?


dtIQAdmc

o okurlar olmaz mı s var çogul ek var saçmalık


Yusif117

bunu anlamadim yardim edermisiniz?


dmyucebas

O kiz okur olmaz cunku she var girl yok she'yi girl sanmayin


kardeler3

Adam menude reklam yaptı

Kids menu nun rekkami oda


lgn284873

She/ he fark eder ama o okur olarakta yazilir


MikayilDog

she=bir kadini veya kizi belirtir ama o diye yazilir he=bir adami veya bir oglani belirtir ama o diye yazilir anlatabildim mi?


Esmanurzay

Ben o okur yazdım


MehmetSelim25

Kız okur da kabul edilmeli.


FeyzaTun1

Neden read ile reads farklı ne farkı var


Tlay974808

Kız okur ne alaka girl bile demiyor


musab266806

she ve he ikisinide o diye çeviriyor aslında o bayan ve o erkek gibi çevirmekte fayda var...


anfelexDes

o okur. yazdım fakat kabul etmedi


anfelexDes

o okur. yazdım fakat kabul etmedi


AyeglErgin3

banane banane a benim canım banane


dtIQAdmc

o okurlar olmaz mı s var çogul ek var saçmalık


dtIQAdmc

ya sssss varrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


esrazra1

read okur reads okurlar ama cevap o okur whay???


esrazra1

read okur reads okurlar ama cevap o okur whay???


esrazra1

read okur reads okurlar ama cevap o okur whay???


bilgesena

reads daki es takısı degilmi,çogul olması gerekmiyormu?


Sannnnem

Hayır. Burda "s" takısı geniş zaman ifade eder. Geniş zamanda He/She/It bulunan cümlelerde fiile "s" takısı gelir.


bilgesena

hım teşekkürler


Ahmet898464

Komple yöneticisi DH ooplmn mm g BLV hocam bp


BerraiermS

Teşekkür ederiz.


999friv

Hayır gerekmiyor


delidivane1

Buradaki teleffuz anlaşılmıyor...10 kere dinledim...


999friv

Yavaştan dinledin mi?


GSKaya

Are gelmesi lazım değil mi


zzzgads

evet telaffuz anlaşılmıyor gerçekten ben de eyebook zannettim


mustafa480223

Teknoalim o okur dicektin


MinaNazOzk

Babam beni yanlış yönlendirdi


MehmetSelim25

Kız okur da kabul edilmeli.


MehmetSelim25

Kız okur da kabul edilmeli.


musab266806

she ve he ikisinide o diye çeviriyor aslında o bayan ve o erkek gibi çevirmekte fayda var...


teknoalim

'O kız okur' neden olmuyor


cdegirmenc

Aynen neden olmiuyo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.