1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Which men read the newspaper…

"Which men read the newspaper?"

Tłumaczenie:Którzy mężczyźni czytają tę gazetę?

May 7, 2014

10 komentarzy


Tytus13

no nie mogę rozróżnić man od men (przy słuchaniu)


Arrtikub

Poza tym przy "man" (he) musialo by być "reads"


paniKrysia

To popatrz (posluchaj) na czasownik. Jesli ma na koncu "s" to musi być liczba pojedyncza "man" a jesli nie ma, to "men" liczba mnoga.


RazTheOne

The man who reads says "read" as in past tense, but the answer is given in present tense!?


br0d4
Mod
Plus

Yeah... I turned off that voice, which reads this in Simple Past, but that will not help a lot, because in some challenges even the voices that are turned off, are nevertheless being used...


Mirek622666

Zdanie jest wpowiadane w czasie przeszłym . Słychać wyraznie 2 formę czasownika read


Hali-na2020

Lektor czyta read - "red", jak w czasie przeszłym.


Tomasz888888

Jest luczba pojedyncza nie mnoga.


br0d4
Mod
Plus

Jest liczba mnoga. Zajrzyj do słownika i wczytaj się uważnie jak pisze się liczbę pojedynczą a jak mnogą: https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=man

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.