1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Which men read the newspaper…

"Which men read the newspaper?"

Tłumaczenie:Którzy mężczyźni czytają tę gazetę?

May 7, 2014

5 komentarzy


Tytus13

no nie mogę rozróżnić man od men (przy słuchaniu)


Arrtikub

Poza tym przy "man" (he) musialo by być "reads"


paniKrysia

To popatrz (posluchaj) na czasownik. Jesli ma na koncu "s" to musi być liczba pojedyncza "man" a jesli nie ma, to "men" liczba mnoga.


Valentyna853681

dlaczego WICH, a nie WHO??? Men to sa osoby, a nie zwierzeta

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij