"Onun kitabı olumlu bir eleştiri alır."

Çeviri:His book receives a positive review.

May 7, 2014

14 Yorum


erencetin

her book takes a positive review olmazmı ?

May 7, 2014

Selcen_Ozturk

hayır "take" daha aktif bir "almak" için kullanılır, bu gibi durumlarda kullanılamaz

May 7, 2014

Burhan_Burak

o zaman niye alır üzerine gelince çıkıyor yanıltmak için mi ?

June 25, 2016

ersinturac

Absürt bir örnek olabilir fakat kafanda canlandırmak için en azından ufak bir destek,

  • durumu anladın mı ?
  • durumu kaptın mı?
  • durumu ayıktın mı?

Normalde anlamak,kapmak,ayıkmak bu kelimeleri duyduğumuz anda ne demek istendiği anlaşılır.Fakat düzgün bir iletişimde hangisini kullanmayı tercih edersin.

Veya şöyle düşünelim,Fiillerin 3 hali olduğunu biliyorsundur.Konuşma sırasında kuracağın cümlenin "fall" e ihtiyacı olduğunu varsayalım o durumda aklına fall gelmedi ve sen fell'i kullanarak cümleni oluşturdun.. bu durumda karşındaki kişi seni yine anlar peki anlaşılmış olman cümlenin doğru olduğunu gösterir mi?

Bu tür spesifik kelimelerin cümleye verdiği anlam iletişim için pek önemli olmasa da doğru iletişim için önemlidir.

Sorgulamak veya sistemi eleştirmek yerine noktayı yakalamaya çalış

September 21, 2016

S.Arif

Biraz onceki ornekte onun ingilizce versiyonu derken his ve her olmuyorsa burada da onun kitabi yerine its book olmaz o zaman.

June 21, 2015

MajorHealing

Its ile baslayan cumle nasil kabul gorur anlamadim, sonucta bu kelime sifat olarak kullanildiginda cansiz nesneleri ve hayvanlari belirtiyor. E bunlarda kitap yazamayacaklarina gore o şıkkın da dogru olmasi sacma degil mi?

September 22, 2015

yigithanburak

take de almak anlamında receives ile aralarındaki fark nedir

August 19, 2017

kablll

Gets a positive review de oluyor.

June 12, 2014

savasxxx

Evet "Her book gets a positive review" oluyor.

December 24, 2014

RufiYildiz

The her book olmaz mi?

October 19, 2014

savasxxx

Kesinlikle olmaz. "my, your, her, his, our" iyelik zamirleridir ve bir şeyin birisine ait olduğunu belirtir. "Onun kitab-ı" buradaki -ı eki iyelik ekidir ve "her book" zaten kime ait olduğunu bildiğimiz bir şeyi tekrar belirli hale getirmek için "the" getiremezsiniz. Şurda kullanabilirsiniz: "Kitap olumlu bir eleştiri alır" "The book gets a positive review". Ya da " O, kitab-ı alır" "He takes the book" buradaki -ı eki belirtili nesne ekidir.

December 24, 2014

seval34169

His book revieves a positive review yazdim kabul etmedi neden

April 1, 2018

SabaBenzer

His book gets a positive review olmaz mı

April 29, 2019

ziya34744

gets olur ya bir dar bir alanda kalmış program tek bir dogru üzerine yogunlaşmak zorunda kalıyor insan buda açıkçası sıkıcı olabiliyor.

July 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.