"O kendi gölgesinden korkar."

Çeviri:It is afraid of it its shadow.

4 yıl önce

13 Yorum


yunusemre222

It is afraid of it its shadow. Seçenek olarak doğru olarak kabul ediliyor . Its den önce it yer almamalı

4 yıl önce

vahidnasir2

İt gereksiz iki kere kullanılmış

1 yıl önce

bilgekaganylmz

It is afraid of it its shadow. Şıklı sorularda neden doğru kabul ediliyo? BİRİ CEVAP VERSİN!!!

1 yıl önce

mmin92

"She scares her own shadow " yazdım kabul etmedi. Scare yerine fear olmalıymış . Oysa ikisi de aynı anlamda kullanulıyor

3 yıl önce

oturkan

He is afraid of his own shadow olmalı. Buradaki doğru kabul edilen cevapta kendi gölgesi olduğu belirsiz. Herhangi birinin gölgesi de his shadow olur.

3 yıl önce

ufukgenctu

He afraids his own shadow. Niye yanlış acaba.?

1 yıl önce

osmandede3

afraid fiil değil sıfat o nedenle He is afraid of his own shadow olabilr

1 yıl önce

magaEliMem

Evet aslinda oyle olmali boyle olunca o onun golgesinden korkuyor qnlamina geliyo

9 ay önce

esin606289

..... It its shadow...it neden var

1 yıl önce

cronychucky

Own ile de kullanilamazmiydi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"his own shadow" evet. "own shadow" hayır

4 yıl önce

Deniz950750

İt its gereksizce yanyana kullanılmış

11 ay önce

DoganayYus

"He fears than his shadow." olmaz mıydı?

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.