"Avukat özel cevabı okur."

Çeviri:The lawyer reads the private answer.

4 yıl önce

21 Yorum


kablll

"The lawyer reads the special answer." aynı anlama gelir mi? Private ve special bu cümle için aynı anlamda kullanılabilir mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

aynı anlama gelmez, ama ikisine de Türkçede "özel" diyoruz. special bizim için özel, özel bulduğumuz bir şey. "private" ise başkasına değil, genel halka değil ama bize özel olan bir şey. Anlamlar farklı yani

3 yıl önce

Preternatural

Evet

4 yıl önce

MahmutYazc

Basina a koyman gerekiyor dedi ne gerek var ki ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

belirli bir avukattan bahsediyorsak "The lawyer", herhangi bir avukattan bahsediyorsak "A lawyer" demek zorundayız. İngilizcede sayılabilen nesnelerin başına her zaman onları belirten bir şey gelmelidir. Sadece "lawyer" diye cümleye başlayamayız.

Tersinde ise yani " a laywer reads" dese onu "bir avukat" ya da sadece "avukat" diye çevirebiliriz

3 yıl önce

seaways1

böyle de saçma bi açıklama duymadım sayılabilen nesnelere a ya da an koymazsak olmuyor mu yani ?

o zaman ben lawyers defend their clients desem bu cümle yanlış mı olur ?

veya lawyer defends his client ?

3 yıl önce

GozdeYilmaz10

Yine bir the sorunsalı. Ve neden read değilde reads.

3 yıl önce

huseyin2014

çünkü "o". "o" da fiile s eklenir

3 yıl önce

kurul_esra

he she it de -s -es takıları gelir

3 yıl önce

Dpumetin

Special the answer olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, the asla sıfatla ismin arasına giremez

3 yıl önce

MustafaOca1

Answer soru demek degil mi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. bu tip durumlarda sözlüğe de bakabilirsiniz, seslisozluk.com tureng.com vs

3 yıl önce

Ozan189362

Anasini sikicem the ti niye kkyuyoruz son soruydu ya

8 ay önce

mahmutsah

Please delete this comment

2 hafta önce

sezerboz1

Ozel cevabi diyorsunuz kisisel yaziyorsunuz

6 ay önce

RealMUTHAF

Special Answer

6 ay önce

NURAYNAK

Ne sasma bir soru

5 ay önce

enes606614

Kisisel demiyor ki ozel diyor ?

5 ay önce

Mehmetkten2

Personal answer neden olmuyo sacmalik ya

2 yıl önce

ersinturac

personal :kişisel anlamına gelir. sistemin bize sormuş olduğu soru, avukat ÖZEL cevabı okur. benim size sorum ise, hala saçmalık olduğunu düşünüyor musunuz?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.