1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Avukat özel cevabı okur."

"Avukat özel cevabı okur."

Çeviri:The lawyer reads the private answer.

May 7, 2014

16 Yorum

Konu önem sırasına göre

kablll

"The lawyer reads the special answer." aynı anlama gelir mi? Private ve special bu cümle için aynı anlamda kullanılabilir mi?

May 7, 2014

Preternatural

Evet

October 30, 2014

Selcen_Ozturk

aynı anlama gelmez, ama ikisine de Türkçede "özel" diyoruz. special bizim için özel, özel bulduğumuz bir şey. "private" ise başkasına değil, genel halka değil ama bize özel olan bir şey. Anlamlar farklı yani

May 14, 2015

SinemByrm

Yaptığınız yorumda bir anlamsızlık var her iki kelime için de aynı şeyi açıklamışsınız ben fark göremedim.

May 8, 2019

MahmutYazc

Basina a koyman gerekiyor dedi ne gerek var ki ?

June 14, 2014

Selcen_Ozturk

belirli bir avukattan bahsediyorsak "The lawyer", herhangi bir avukattan bahsediyorsak "A lawyer" demek zorundayız. İngilizcede sayılabilen nesnelerin başına her zaman onları belirten bir şey gelmelidir. Sadece "lawyer" diye cümleye başlayamayız.

Tersinde ise yani " a laywer reads" dese onu "bir avukat" ya da sadece "avukat" diye çevirebiliriz

May 14, 2015

GozdeYilmaz10

Yine bir the sorunsalı. Ve neden read değilde reads.

January 26, 2015

huseyin2014

çünkü "o". "o" da fiile s eklenir

January 27, 2015

kurul_esra

he she it de -s -es takıları gelir

September 9, 2015

Aye161229

Çünkü eğer özne HE,SHE,IT olursa asıl fiil - s takası alır o cümlede de The Lawyer dedik yani Öznemiz '' He'' ya da ''She'' dir

June 26, 2019

kadir133291

the lawyer reads answer of private olur mu

December 22, 2018

Heyman491765

olmaz cümlenizin amlamı "avukat özelin cevabını okur" şeklinde dir

August 12, 2019

Aye161229

benim anlamadığım neden reply yerine text kullanamıyoruz

June 26, 2019

Heyman491765

text metin demek

August 12, 2019

leumaxx

Classified yazdım kabul etmedi. Bence kabul edilmeli

August 29, 2019

Valtrex1

Hay bu the ya ben yaaa :((

August 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.