1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I used it only once."

"I used it only once."

Fordítás:Csak egyszer használtam.

May 7, 2014

5 hozzászólás


pinholik

rossz az első megoldás, és ebből adódóan a jó megoldást rossznak érzékeli a gép

May 7, 2014

berger.csaba

jelentsd

June 6, 2014

szucs.roli

a csupán miért nem jó?

January 29, 2016

Tamas51

Az is jó. Jelentsd!

March 17, 2016

Harga

Miért ne lenne? Meg persze az is, hogy: "Csupáncsak".

February 3, 2018

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.