1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The four men drink milk."

"The four men drink milk."

Çeviri:Dört adam süt içer.

May 7, 2014

29 Yorum

Konu önem sırasına göre

FY12345678

"4 adam süt içer" şeklindeki telaffuzu hata olarak kabul ediyor, rakam olarak da verilen cevap kabul edilmeli diye düşünüyorum.

September 1, 2016

ikra553135

Bende katılıyorum Selda

May 9, 2017

AqinXudiye

Doğru söylüyorsun bende öyle yaptım olmadı

April 28, 2019

Woefull_Panda

Dört adam toplanıp süt içiyor. Ilginç.

September 19, 2016

BuraYarar
December 17, 2017

Buse2424

4 adam neden kabul edilmiyor

May 3, 2017

Nevo253047

Eveeeeet

January 24, 2018

Nevo253047

Eveeeet .... bence kabul olmalı yani ne de olsa ha 4 ha dört

January 24, 2018

mukremin.duru

"dört adam süt içerler" olamz mı?

May 7, 2014

aoskdaosdkoas

http://www.uludagsozluk.com/e/443593/

3-özne sayı adlarıyla çoğullanmış bir tamlamaysa yüklem tekil olur.

"beş adam eve geldi."

May 7, 2014

remSharman

4 adam süt içer de olur ki

September 11, 2017

CihanKtkc

Neden THE four man demis.. the kullanmanin mantigi nedir

February 12, 2017

elifyagmur2009

Bende tam süt içiyordum

December 15, 2017

TCAysenAkay

dört erkeği de kabul etmiyor Dört adamı kabul ediyor

December 12, 2018

cohaz

cümle The ile başlamasa "dört adam su içer" çevirisi tamam. Ama cümle The ile başladığı için belirli dört kişiden bahsediliyor demektir. Belirli dört kişinin o andaki eylemleri konuşulduğu için de şimdiki zaman olduğunu düşünerek "içer" yerine "içiyor" dedim kabul etmedi Ben mi yanlış düşünüm.

December 28, 2015

Yasir1496

Madem geniş zaman kullanılıyor o halde drinkS olması gerekmez mi

July 20, 2017

EnesBabaca

Neden drinks değil arkadaşlar, simple present cümlesi değil mi bu

January 7, 2019

AqinXudiye

"Drinks" sadece he ve she de kullanılıyor He ve she kullanılırken söze "s" artırılıyor. Akıl gerek. AKIL. Yani demiyorum akılsızsınız

April 28, 2019

Simge249702

Dört adam süt içiyor niye kabul edilmedi anlamadım. Diğer tüm geniş zamanlı cümlelerde yor ile yazdığımızda kabul ediyordu

September 9, 2015

05353047386

Ha içiyor ha içer ne far ediyor

October 22, 2016

modene1

Why can't I say 'içerler'?

December 4, 2015

Selcen_Ozturk

it is the same reason that you cannot say "dört erkekler"

February 14, 2016

modene1

So if I understand correctly, I cannot say.. Onlar içerler I must say Onlar içer..?

February 17, 2016

Selcen_Ozturk

no, you can say "Onlar içerler". But when we have a number indicating plurality, we just use the noun after the number, and therefore also the verb singular.

February 17, 2016

modene1

Will I ever understand Turkish ;)? Thanks :)

February 18, 2016

Melisalison

Men diyor ama neden adam demiş, adamlar olması gerekmez mi

July 19, 2014

altunufuk

"I eat three apples in the morning.":"Sabahları üç elma yerim." şeklinde söyleriz. Farklı topluluklar farklı düşünce şekline sahip olabilirler biz 'üç elmalar' demeyi tercih etmezken 'sabahlar' demeyi tercih ederiz.

August 1, 2014

omercito
Mod

Türkçede "dört adamlar" gibi bir kullanım söz konusu değildir.

July 25, 2014

drmalta

Four men dediği için gerekmez. Dört adam çoğul anlamda. Dört adamlar olmaz

March 24, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.