"Thefourmendrinkmilk."

Çeviri:Dört adam süt içer.

4 yıl önce

14 Yorum


FY12345678

"4 adam süt içer" şeklindeki telaffuzu hata olarak kabul ediyor, rakam olarak da verilen cevap kabul edilmeli diye düşünüyorum.

2 yıl önce

ikra553135

Bende katılıyorum Selda

1 yıl önce

Buse2424

4 adam neden kabul edilmiyor

1 yıl önce

Nevo253047

Eveeeeet

10 ay önce

Nevo253047

Eveeeet .... bence kabul olmalı yani ne de olsa ha 4 ha dört

10 ay önce

remSharman

4 adam süt içer de olur ki

1 yıl önce

mukremin.duru

"dört adam süt içerler" olamz mı?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

http://www.uludagsozluk.com/e/443593/

3-özne sayı adlarıyla çoğullanmış bir tamlamaysa yüklem tekil olur.

"beş adam eve geldi."

4 yıl önce

Woefull_Panda

Dört adam toplanıp süt içiyor. Ilginç.

2 yıl önce

BuraYarar
11 ay önce

05353047386

Ha içiyor ha içer ne far ediyor

2 yıl önce

CihanKtkc

Neden THE four man demis.. the kullanmanin mantigi nedir

1 yıl önce

Yasir1496

Madem geniş zaman kullanılıyor o halde drinkS olması gerekmez mi

1 yıl önce

elifyagmur09

Bende tam süt içiyordum

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.