"The coffee has a little sugar."

Fordítás:A kávéban van egy kis cukor.

4 éve

6 hozzászólás


GyrgyFnyes1

in the coffee?

4 éve

leslie1952

Ennyire "szabad fordításban" A kávéhoz van egy kis cukor -nak is jónak kellene lennie. Jelentem és akkor lehet, hogy legközelebb.

4 éve

IstvanDr

ez nem volt jó: Lakás és Szabadidő Biztosítás Plusz

1 éve

Korondyolga

valamiért ezt a mondat nem jött a számra mondat, miért magyartalan, meg hülyeség......kérlek kérjél nyelvészt .....miért"A KÁVÉBAN EGY KEVÉS CUKOR VAN......hogy jó e. Szerintem little ---kevés

1 éve

MartonGeza

Megmondaná a kedves szerkesztő, hogy a "Van egy kis cukor a kávéban" fordítás miért nem jó? Vagy esetleg még nem tart itt a magyar nyelv megismerésében? További jó tanulást kívánok!

1 hónapja

Zotya242

A szerkesztők ezt nem olvassák. Arra van jelentés ikon, ami egy zászló a válaszok mellett.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.