"You work."

Tłumaczenie:Pracujesz.

May 7, 2014

11 komentarzy


buskes76

"You work" - "Pracujesz" / "Pracujecie"

December 16, 2018

PaweMaj2

Usłyszałem youwalk :*(

August 13, 2015

buskes76

Bardzo podobnie ale wsłuchaj się dokładnie;
"work" czytaj ~ ło(r)k
"walk" czytaj ~ łok

PS weźmy pod uwagę iż w polskim i angielskim fonetyka jest inna dlatego ten mój zapis (pseudo) fonetyczy poprzedziłem "~" co ma znaczyć że wymawiamy to coś około tego zapisu
PS2 sorki pisałem mikrofonem poprzez rozpoznawanie mowy i miejscami całkowicie i bezsensownie przekręciło to co powiedziałem ;)

December 16, 2018

Pysznyplac

Ja też, ale napisałam you work ;)

February 2, 2016

MaryFerrar

ja też .... Wymowa tutaj jest straszna!!!!!!!!!!!!!!

August 13, 2016

buskes76

Bardzo podobnie ale wsluchaj się;
"work" czytaj ~ ło(r)k
"walk" czytaj ~ łok

PS bieżnik wagon z polskim i angielskim fonetyka jest troszkę inna dlatego ten mój zapis (pseudo) fonetyczy poprzedziłem "~" co ma znaczyć że wymawiamy to coś około tego zapisu

December 16, 2018

nie_mam_nazwy_

udało mi się

♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥☻☻☻☻☻☺☺☺♦♦♦♣♣♣♠♠♠♠○○○○○◘◘◘◘◘◘◘••••••••

September 12, 2015

zuzellda1

mi se udało

October 18, 2015

Ewelina361893

You work

November 2, 2018

Ewelina361893

Mam dobrze

November 2, 2018

buskes76

Bardzo podobnie ale wsłuchaj się dokładnie;
"work" czytaj ~ ło(r)k
"walk" czytaj ~ łok

PS weźmy pod uwagę iż w polskim i angielskim fonetyka jest inna dlatego ten mój zapis (pseudo) fonetyczy poprzedziłem "~" co ma znaczyć że wymawiamy to coś około tego zapisu
PS2 sorki pisałem mikrofonem poprzez rozpoznawanie mowy i miejscami całkowicie i bezsensownie przekręciło to co powiedziałem ;)

December 16, 2018

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.