"The child eats bread."

Μετάφραση:Το παιδί τρώει ψωμί.

πριν από 4 χρόνια

5 σχόλια


zucheraki

εδώ γιατί βαζουμε ς στο eat ?

πριν από 4 χρόνια

mptmpt
mptmpt

Είναι η κλίση του ρήματος στον ενεστώτα (simple present)

  • I eat - εγώ τρώω
  • you eat - εσύ τρως
  • he eats - αυτός τρώει
  • she eats - αυτή τρώει
  • it eats - αυτό τρώει
  • we eat - εμείς τρώμε
  • you eat - εσείς τρώτε
  • they eat - αυτοί τρώνε

http://www.verb2verbe.com/conjugation/english-verb/eat.aspx

πριν από 4 χρόνια

rozaroza8

Γιατι το παιδι μπορει να ειναι he η she οποτε επειδη στο he she it στο ρημα βαζουμε s

πριν από 1 χρόνο

neR82

Το παιδί τρώει ψωμί

πριν από 8 μήνες

eleni685106

Γιτι ειναι τριτο πρόσωπο

πριν από 7 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.