1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The child eats bread."

"The child eats bread."

Μετάφραση:Το παιδί τρώει ψωμί.

May 7, 2014

5 σχόλια


zucheraki

εδώ γιατί βαζουμε ς στο eat ?


mptmpt

Είναι η κλίση του ρήματος στον ενεστώτα (simple present)

  • I eat - εγώ τρώω
  • you eat - εσύ τρως
  • he eats - αυτός τρώει
  • she eats - αυτή τρώει
  • it eats - αυτό τρώει
  • we eat - εμείς τρώμε
  • you eat - εσείς τρώτε
  • they eat - αυτοί τρώνε

http://www.verb2verbe.com/conjugation/english-verb/eat.aspx


rozaroza8

Γιατι το παιδι μπορει να ειναι he η she οποτε επειδη στο he she it στο ρημα βαζουμε s


neR82

Το παιδί τρώει ψωμί


eleni685106

Γιτι ειναι τριτο πρόσωπο

Learn English in just 5 minutes a day. For free.