"Čím byly otevřeny ty dveře?"

Translation:What was that door opened with?

September 25, 2018

4 Comments


Praha2017

Jak by se přeložilo ''What were the / those doors opened with?'' (množné číslo, např. jeden klíč pro více dveří), když tato odpověď není tady uznána?

(Možna tu chybí jen akceptování tohoto překladu, protože u podobné věty ''Jak byly otevřeny tyto dveře?'' jsou uznané překlady v jednotlivém i v množném čísle)

October 3, 2018

VladaFu

Indeed, just missing in this particular order.

March 15, 2019

L0k4ss0

How could I say this sentence in the plural? (What were those doors opened with?)

March 15, 2019

VladaFu

the same

March 15, 2019
Learn Czech in just 5 minutes a day. For free.