A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Our team lost all games."

Fordítás:Csapatunk az összes játékot elvesztette.

4 éve

6 hozzászólás


ekisz
ekisz

A csapatunk elvesztette az összes játszmát - ez jó kellene, hogy legyen, nem?

4 éve

learning_lang

Jó.

4 éve

Borondicsg

Dettó, nem? Vagy arra gondolt, hogy a játékokat vsztette el, mint pl. a sakktáblát?

11 hónapja

Gabi423767
Gabi423767Plus

"A csapatunk valamennyi játszmát elveszette" miért nem jó?

7 hónapja

learning_lang

Szia!

Azért, mert nem valamennyit vesztett el, hanem az összeset. Az előfordulhat, hogy van helyes megfejtés, amit nem fogad el a duolingo, azt ha jól emlékszem jelenteni kell.

7 hónapja

Kira200408

"A csapatunk minden játékot elvesztett". Ez miért nem jó?

1 hónapja