"Ourteamlostallgames."

Fordítás:Csapatunk az összes játékot elvesztette.

4 éve

11 hozzászólás


ekisz
ekisz

A csapatunk elvesztette az összes játszmát - ez jó kellene, hogy legyen, nem?

4 éve

learning_lang

Jó.

4 éve

Borondicsg

Dettó, nem? Vagy arra gondolt, hogy a játékokat vsztette el, mint pl. a sakktáblát?

1 éve

Gabi423767
Gabi423767Plus

"A csapatunk valamennyi játszmát elveszette" miért nem jó?

11 hónapja

learning_lang

Szia!

Azért, mert nem valamennyit vesztett el, hanem az összeset. Az előfordulhat, hogy van helyes megfejtés, amit nem fogad el a duolingo, azt ha jól emlékszem jelenteni kell.

11 hónapja

Kira200408

"A csapatunk minden játékot elvesztett". Ez miért nem jó?

5 hónapja

LukcsMihly

Ha már az angol mondatban nincs névelő ne követeljük meg a magyarban. Most komolyan miért nem jó a "Csapatunk minden mérkőzést elveszített" mondatt!!!! Dühítő cirka 20 pontot már elveszítettem a "a" betűk hiánya miatt. Még ha esetleg nyomatékosítás miatt jó lenne ha kiraknánk magyar mondatban ha már az angolban szerepel még halványan elfogadom. DE ha magyarul értelmes a mondat akkor MAX csak figyelmeztessen hogy volt az angol mondatban egy névelő is, de ne vegyen el pontot. HA nincs az angol mondatban névelő, akkor meg Ne akadékoskodjon a névelőkkel. Angolul akarok tanulni és "a"magyarul.

4 éve

Szab
Szab

Jelentsd amikor úgy érzed. De amúgy nem mindig teljesen helyes a tükör fordítás.

4 éve

nyusziagyar

Szerintem a birtokos névmás mellé "jár" a határozott névelő. ;)

4 éve

hegedus10

Már miért ne lenne névelő? Ott az our.

4 éve

fectroll
fectroll

És a pontokkal vész az életedből is egy nap? Mert ha nem, akkor kár ám így kikelni magadból, hiszen ez hihetetlen módon nem ellened irányul, s ha elvész néhány pontod, akkor sem fogsz rövidebb ideig élni. Meg hát szeretnénk megkérni, hogy ezt a mondatodat magyarázd meg: "Angolul akarok tanulni és "a"magyarul." Köszi.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.