Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ea și cu mine avem aceeași vârstă."

Traducere:She and I are the same age.

acum 4 ani

3 comentarii


AdrianHusanu

"avem" nu este "have" si "are" de la verbul "a fi"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Ba da.
Numai că atunci când vorbim despre vârstă în engleză folosim verbul ”to be” nu ”to have”.

We are X (years old). = Noi avem X ani.
We have X (years old). => e greșit

acum 4 ani

Vlad865759

Iar ne duc in eroare - avem sau suntem ?

cu 2 luni în urmă