1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ea și cu mine avem aceeași v…

"Ea și cu mine avem aceeași vârstă."

Traducere:She and I are the same age.

May 7, 2014

4 comentarii


AdrianHusanu

"avem" nu este "have" si "are" de la verbul "a fi"?


fantomitzah

Ba da.
Numai că atunci când vorbim despre vârstă în engleză folosim verbul ”to be” nu ”to have”.

We are X (years old). = Noi avem X ani.
We have X (years old). => e greșit


Vlad865759

Iar ne duc in eroare - avem sau suntem ?


CristinaIl329121

Folosim "are" si nu "have", pentru ca have se foloseste doar in cazul aptitudinii de a poseda ceva. Vîsta nu se poseda, asa ca folosim"are"

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.